forum.nexia.pl
http://forum.nexia.pl/

Gleba - nowe forum
http://forum.nexia.pl/viewtopic.php?f=10&t=521
Strona 1 z 7

Autor:  zajka [ 17 Lut 2011, 21:30 ]
Temat postu:  Gleba - nowe forum

Tutaj zamieszczamy wszelkie dyskusje o glebowaniu swojej nexii...

Autor:  aRieS [ 18 Lut 2011, 21:11 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

ja dyskutować nie będę ale dobrze ktoś pomyślał z tym aby takie coś zrobić :D

Autor:  yogikrk [ 07 Mar 2011, 22:27 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

aRieS napisał(a):
ja dyskutować nie będę ale dobrze ktoś pomyślał z tym aby takie coś zrobić :D

Aries jakie ET mają te Twoje kółka?
Potrzbuje zasięgnąć rady, et36 15" 195/50, chce połozyc auto -40 tył, będzie ocierać? Obecnie na serii nic się nie dzieje złego.

Autor:  MarekWWL [ 07 Mar 2011, 22:53 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

wg mnie bedzie :) mialem et 38 i u mnie tarlo po rantach z tylu, po zagieciu wszystko ok bylo :)

Autor:  yogikrk [ 07 Mar 2011, 23:17 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

MarekWWL napisał(a):
wg mnie bedzie :) mialem et 38 i u mnie tarlo po rantach z tylu, po zagieciu wszystko ok bylo :)

ranty do zgięcia czy to wyciecia/spiłowania boshem? Można to zrobić metodą make it own czy najlepiej oddac gdzieś na robote? bo mam przyżarte nadkola więc pasuje blachare zrobic.... :roll:

Autor:  zajka [ 08 Mar 2011, 08:56 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

jak masz przyzarte to mozesz wyklepac mlotkiem, lakiernik i tak bedziem usial wyciac na kwadratowo i wspawac nowe...

Autor:  Pieter [ 08 Mar 2011, 10:21 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

każde naruszenie oryginalnego lakieru niesie ze sobą prędzej czy później rudą - wiem to na swojej skórze/blacharce ;)

ja u siebie miałem wycięte, zabezpieczone dobrze (hamerajd na rdze + konserwacja z barankiem) ale i tak po kilku latach wylazło, trzeba było reperaturkę zrobić...

ogólnie przy tych parametrach (et36 15" 195/50, -40 tył) będzie problem z rantami :? także przed założeniem proponuje zając się rancikami

Autor:  yogikrk [ 08 Mar 2011, 12:22 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

to najlepiej zolozyc springi i oddac od razu auto zeby blacharz wiedzial ile co i jak klepac. Duze koszta ale efekt pyszny.

Autor:  aRieS [ 10 Mar 2011, 00:22 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

yogikrk napisał(a):
aRieS napisał(a):
ja dyskutować nie będę ale dobrze ktoś pomyślał z tym aby takie coś zrobić :D

Aries jakie ET mają te Twoje kółka?
Potrzbuje zasięgnąć rady, et36 15" 195/50, chce połozyc auto -40 tył, będzie ocierać? Obecnie na serii nic się nie dzieje złego.

ET37

Autor:  Pieter [ 10 Mar 2011, 09:47 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

przy et37 też będzie ocierało ;)

Autor:  radzio [ 10 Mar 2011, 23:24 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

szczególnie prawa strona, ma trochę inaczej wyprofilowane nadkole wewnętrzne. ja mam et 37, szerokość 7 cali i nie tylko podgięcie rantów było konieczne ale i lewarek do wypchnięcia błotnika poszedł w ruch ;-)

Autor:  yogikrk [ 13 Mar 2011, 23:52 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

radzio napisał(a):
szczególnie prawa strona, ma trochę inaczej wyprofilowane nadkole wewnętrzne. ja mam et 37, szerokość 7 cali i nie tylko podgięcie rantów było konieczne ale i lewarek do wypchnięcia błotnika poszedł w ruch ;-)

tyle, że sedany mają jakąś inna konstrukcje. Ariesowi te koła obicerały na serii zawiasie a u mnie nawet przy 4 osobach nic nie trze... Trza by zaryzykować :D

Autor:  Kefas [ 13 Maj 2011, 20:01 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

Sprężyny z Astry GSI przy seryjnych amorach i silniku? Jaki byłby efekt? Będzie niżej? twardziej? Dałoby to cos?

Autor:  Świeży... [ 16 Maj 2011, 16:25 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

Też chciałbym swoja obniżyć troche kiedys... Jest sens obnizac tył a przod zostawić w spokoju??.Na czym ogolnie polega obnizanie?? Sama wymiana sprezyn??. Moze dla nie ktorych moje pytania wydadza sie idiotyczne ale jestem jeszcze laikiem ..:) a zapomnialem dodac ze moja jest w HB i tyleczek ma lekko sterczacy do gory..:)

Autor:  Pieter [ 17 Maj 2011, 08:12 ]
Temat postu:  Re: Gleba - nowe forum

Świeży... napisał(a):
Też chciałbym swoja obniżyć troche kiedys... Jest sens obnizac tył a przod zostawić w spokoju??.Na czym ogolnie polega obnizanie?? Sama wymiana sprezyn??. Moze dla nie ktorych moje pytania wydadza sie idiotyczne ale jestem jeszcze laikiem ..:) a zapomnialem dodac ze moja jest w HB i tyleczek ma lekko sterczacy do gory..:)

może na tyle masz sprężyny wzmacniane lub w najgorszym przypadku z kombi :razz:

moim zdaniem nie ma sensu obniżać samego tyłu, bo jak to będzie wyglądało jak byś woził w bagażniku worek kartofli :mrgreen: jak już to przód i tył jeżeli chcesz lekko to sprężyny od GSI będziesz miał ok -20 do tego seryjne amorki dadzą radę

Strona 1 z 7 Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/
Fatal: Not able to open ./cache/data_global.php