Zmień rozmiar czcionki


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 2 z 2   [ 24 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Amorki a swap
PostWysłany: 19 Wrz 2011, 21:36 

Rejestracja: 24 Maj 2011, 23:01
Posty: 127
pewnie ja też do wiosny się wyrobie...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Amorki a swap
PostWysłany: 24 Wrz 2011, 23:22 

Rejestracja: 24 Maj 2011, 23:01
Posty: 127
Dobra ,takie pytanie moje ,następujące ,co musze teraz mieć już do silnika 3,0 ,żeby wsadzić do nexii ,jaką miske ,kolektory itp. Prosze o szczegółowy opis. Pozdr.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Amorki a swap
PostWysłany: 25 Wrz 2011, 20:32 

Rejestracja: 28 Gru 2010, 00:09
Posty: 160
Miejscowość: Jarosław
AdamBiałystok napisał(a):
Dobra ,takie pytanie moje ,następujące ,co musze teraz mieć już do silnika 3,0 ,żeby wsadzić do nexii ,jaką miske ,kolektory itp. Prosze o szczegółowy opis. Pozdr.

ja swapu nie robiłem ale tak w skrócie to potrzeba ci do gołasa cały jego osprzęt co ma być do niego przykręcony oraz wiązkę elektryczną wraz z ecu do tego może jakaś cewka przepływomierz zależy co tam jest potrzebne, powodzenia


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Amorki a swap
PostWysłany: 26 Wrz 2011, 01:25 
Gold Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2010, 08:55
Posty: 2251
Miejscowość: GWE
Samochód:: Merc E500
janexij napisał(a):
AdamBiałystok napisał(a):
Dobra ,takie pytanie moje ,następujące ,co musze teraz mieć już do silnika 3,0 ,żeby wsadzić do nexii ,jaką miske ,kolektory itp. Prosze o szczegółowy opis. Pozdr.

ja swapu nie robiłem ale tak w skrócie to potrzeba ci do gołasa cały jego osprzęt co ma być do niego przykręcony oraz wiązkę elektryczną wraz z ecu do tego może jakaś cewka przepływomierz zależy co tam jest potrzebne, powodzenia



Poważnie? Cały osprzęt jest mu potrzebny? :shock:

_________________
Zloty: Image Image Image Image Image Image Image Image Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Amorki a swap
PostWysłany: 26 Wrz 2011, 09:06 
nexia.pl OLD TEAM
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2010, 17:12
Posty: 463
Miejscowość: Białystok
dudek napisał(a):
janexij napisał(a):
AdamBiałystok napisał(a):
Dobra ,takie pytanie moje ,następujące ,co musze teraz mieć już do silnika 3,0 ,żeby wsadzić do nexii ,jaką miske ,kolektory itp. Prosze o szczegółowy opis. Pozdr.

ja swapu nie robiłem ale tak w skrócie to potrzeba ci do gołasa cały jego osprzęt co ma być do niego przykręcony oraz wiązkę elektryczną wraz z ecu do tego może jakaś cewka przepływomierz zależy co tam jest potrzebne, powodzenia



Poważnie? Cały osprzęt jest mu potrzebny? :shock:

Osprzet potrzebujesz z C25XE lub X25XE, tak jest najlatwiej i najpewniej :)
Dlatego zawsze mowie, ze swap na 3.0 jest drozszy z racji tego, ze wiecej kombinowac trzeba <oddzielnie kupic silnik, a oddzielnie osprzet>.

Miske z C25XE potrzebujesz lub X25XE.

Osprzet z silnikow montowanych poprzecznie, a nie wzdluznie <Calibra, Vectra>

_________________
"Ty jesteś starym gratem, ja Cie naprawię zatem ;-)"
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Amorki a swap
PostWysłany: 02 Paź 2011, 00:31 

Rejestracja: 24 Maj 2011, 23:01
Posty: 127
Dobra więc podsumowanie ,pod 3 litrowy silnik !! Sprężyny Od Kadzia GSI a amorki:>??


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Amorki a swap
PostWysłany: 04 Paź 2011, 09:12 
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2010, 09:42
Posty: 23143
Miejscowość: Lublin
Samochód:: Sedan na czarnych blachach :)
AdamBiałystok napisał(a):
Dobra więc podsumowanie ,pod 3 litrowy silnik !! Sprężyny Od Kadzia GSI a amorki:>??

amorki od nexii do nexii ;) min to coś w stylu Bilstein B4 - w zależności od zasobności portfela.....

_________________
Image Image
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Amorki a swap
PostWysłany: 04 Paź 2011, 13:17 

Rejestracja: 24 Maj 2011, 23:01
Posty: 127
Dzięki!!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Amorki a swap
PostWysłany: 15 Paź 2011, 15:28 
nexia.pl OLD TEAM
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2010, 21:43
Posty: 471
Miejscowość: Gdynia
Samochód:: Nexia c20xe
Ja mam u siebie założone spręzyny dedykowane do astry gsi cały komplet do tego billsteiny b4, z tym że mam sprezyny coś w stylu jamex - teju firmy nie polecam. Ogólnie nie bierz serii do nexii bo bedzie Ci za wysoko stała i na zakretach niestety bedzie latała jak chce.

U mnie jest tak:
Image

Tył bardzo przysiadł i jak wsiadą 2 osoby z tyłu to stoi bardzo nisko, przód jest ok.

_________________
Nexia - łac ,,przyjemność z jazdy"

Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 2 z 2   [ 24 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

projekty kuchni warszawa szafy stolarz