forum.nexia.pl
http://forum.nexia.pl/

Amorki a swap
http://forum.nexia.pl/viewtopic.php?f=11&t=1320
Strona 2 z 2

Autor:  AdamBiałystok [ 19 Wrz 2011, 21:36 ]
Temat postu:  Re: Amorki a swap

pewnie ja też do wiosny się wyrobie...

Autor:  AdamBiałystok [ 24 Wrz 2011, 23:22 ]
Temat postu:  Re: Amorki a swap

Dobra ,takie pytanie moje ,następujące ,co musze teraz mieć już do silnika 3,0 ,żeby wsadzić do nexii ,jaką miske ,kolektory itp. Prosze o szczegółowy opis. Pozdr.

Autor:  janexij [ 25 Wrz 2011, 20:32 ]
Temat postu:  Re: Amorki a swap

AdamBiałystok napisał(a):
Dobra ,takie pytanie moje ,następujące ,co musze teraz mieć już do silnika 3,0 ,żeby wsadzić do nexii ,jaką miske ,kolektory itp. Prosze o szczegółowy opis. Pozdr.

ja swapu nie robiłem ale tak w skrócie to potrzeba ci do gołasa cały jego osprzęt co ma być do niego przykręcony oraz wiązkę elektryczną wraz z ecu do tego może jakaś cewka przepływomierz zależy co tam jest potrzebne, powodzenia

Autor:  dudajson [ 26 Wrz 2011, 01:25 ]
Temat postu:  Re: Amorki a swap

janexij napisał(a):
AdamBiałystok napisał(a):
Dobra ,takie pytanie moje ,następujące ,co musze teraz mieć już do silnika 3,0 ,żeby wsadzić do nexii ,jaką miske ,kolektory itp. Prosze o szczegółowy opis. Pozdr.

ja swapu nie robiłem ale tak w skrócie to potrzeba ci do gołasa cały jego osprzęt co ma być do niego przykręcony oraz wiązkę elektryczną wraz z ecu do tego może jakaś cewka przepływomierz zależy co tam jest potrzebne, powodzenia



Poważnie? Cały osprzęt jest mu potrzebny? :shock:

Autor:  ziemniak [ 26 Wrz 2011, 09:06 ]
Temat postu:  Re: Amorki a swap

dudek napisał(a):
janexij napisał(a):
AdamBiałystok napisał(a):
Dobra ,takie pytanie moje ,następujące ,co musze teraz mieć już do silnika 3,0 ,żeby wsadzić do nexii ,jaką miske ,kolektory itp. Prosze o szczegółowy opis. Pozdr.

ja swapu nie robiłem ale tak w skrócie to potrzeba ci do gołasa cały jego osprzęt co ma być do niego przykręcony oraz wiązkę elektryczną wraz z ecu do tego może jakaś cewka przepływomierz zależy co tam jest potrzebne, powodzenia



Poważnie? Cały osprzęt jest mu potrzebny? :shock:

Osprzet potrzebujesz z C25XE lub X25XE, tak jest najlatwiej i najpewniej :)
Dlatego zawsze mowie, ze swap na 3.0 jest drozszy z racji tego, ze wiecej kombinowac trzeba <oddzielnie kupic silnik, a oddzielnie osprzet>.

Miske z C25XE potrzebujesz lub X25XE.

Osprzet z silnikow montowanych poprzecznie, a nie wzdluznie <Calibra, Vectra>

Autor:  AdamBiałystok [ 02 Paź 2011, 00:31 ]
Temat postu:  Re: Amorki a swap

Dobra więc podsumowanie ,pod 3 litrowy silnik !! Sprężyny Od Kadzia GSI a amorki:>??

Autor:  Pieter [ 04 Paź 2011, 09:12 ]
Temat postu:  Re: Amorki a swap

AdamBiałystok napisał(a):
Dobra więc podsumowanie ,pod 3 litrowy silnik !! Sprężyny Od Kadzia GSI a amorki:>??

amorki od nexii do nexii ;) min to coś w stylu Bilstein B4 - w zależności od zasobności portfela.....

Autor:  AdamBiałystok [ 04 Paź 2011, 13:17 ]
Temat postu:  Re: Amorki a swap

Dzięki!!

Autor:  Pioooterek [ 15 Paź 2011, 15:28 ]
Temat postu:  Re: Amorki a swap

Ja mam u siebie założone spręzyny dedykowane do astry gsi cały komplet do tego billsteiny b4, z tym że mam sprezyny coś w stylu jamex - teju firmy nie polecam. Ogólnie nie bierz serii do nexii bo bedzie Ci za wysoko stała i na zakretach niestety bedzie latała jak chce.

U mnie jest tak:
Image

Tył bardzo przysiadł i jak wsiadą 2 osoby z tyłu to stoi bardzo nisko, przód jest ok.

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/