forum.nexia.pl
http://forum.nexia.pl/

c20xe - początek
http://forum.nexia.pl/viewtopic.php?f=11&t=1325
Strona 1 z 2

Autor:  tome [ 16 Wrz 2011, 22:19 ]
Temat postu:  c20xe - początek

Hejo, przywłaszczyłem sobie c20xe, od razu nadmienię że z gazem, od czego zacząć co robić? Silnik ogólnie zdrowy, czym się różni coscast od zwykłej góry? Jak to odróżnić, rozpoznać? Od czego zacząć żeby fajniej chodził, póki co myślałem nad dolotem jakimś...

Autor:  radzio [ 18 Wrz 2011, 19:48 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

http://www.gsiklub.pl/techniczne/glowicec20xe.html

Autor:  Pieter [ 19 Wrz 2011, 10:45 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

to pochwali się, czy to gdzieś siedzi, czy luzem kupiłeś, jakie koszty, plany?? ;)

Autor:  Pietrek [ 19 Wrz 2011, 18:11 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

No wlasnei napisz wiecej info co i jak i z czym to cos poradzimy heheh ;)

Autor:  tome [ 19 Wrz 2011, 20:52 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

Vectra A 2000, siedzi, zdrowy :)

Autor:  Pietrek [ 19 Wrz 2011, 21:00 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

A to w viki to masz myslalem ze nexie jakas wychaczyles to jakbys chcial cos pomodzic np. z dolotem to najlepsze rozwiazanie to: powercap,wywalenie sitka z przeplywki i fajnie by bylo jakby Ci sie udalo znalezc orginalna puszke filtra od kadzia gsi 16v i do tego wkladka K&N i dolot powietrza do puszki ze zderzaka.Ze stozkiem nawet sie w sumei nei baw bo to nic nie daje.A jakbys nie znalazl puszki filtra od kadzia to poprostu w orginalna co masz teraz wkladke kna wsadz i dolot ze zderzaka do puszki.I jesli o dolot chodzi to nic w sumie wiecej nei pomodzisz.Jeszcze jezeli masz m2.5 to mozesz podmienic komputer silnika na taki wlasnei od kadzia gsi z oznaczeniem fp.No i wiadomo ze mozna z wydechem pomodzic jeszcze i to z takich najmniej kasochlonnych rzeczy to by bylo tyle. ;)


Aha jeszcze jak masz dojscia to szukaj regulatora paliwa 3 bary i kolektora ssacego od m2.8 bez kontroli trakcji bo ma wyraznie wieksze kanaly ten kolektor niz ten z m2.5 i to samo tyczy sie przepustnicy ta od motronica 2.8 jest tez wyraznei wieksza.

Autor:  najt154 [ 19 Wrz 2011, 21:02 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

co daje wywalanie sitka z przepływki? i w jakim celu jest ono tam montowane?

Autor:  ziemniak [ 20 Wrz 2011, 09:05 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

Sitko montowane jest po to, zeby jakis wiekszy badziew tam nie wpadl, typu jakis kamyczek :lol: A skuteeeeecznie zmniejsza przeplyw powietrza :)

Autor:  najt154 [ 20 Wrz 2011, 10:50 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

To u mnie w XEVie też jest te sitko?:D Ale niby skąd tam badziew skoro po drodze jest filtr?:P

Autor:  Pietrek [ 20 Wrz 2011, 14:14 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

W x20xev na 95% nie masz tego sitka,no przynajmniej u mnie w klekotecu nigdy nie bylo. ;)

Autor:  najt154 [ 20 Wrz 2011, 15:17 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

jest taka dość gruba kratownica z tego co mi świta w pamięci i jak patrzyłem na alledno to właśnie były kratki w każdym jednym do 2.0 i 1.8 ;)

Autor:  Pietrek [ 20 Wrz 2011, 19:15 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

A widzisz to ja sie nie spotkalem z czyms takim :)

Autor:  ja37 [ 20 Wrz 2011, 23:00 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

Ja tam sitko mam, jedno i drugie, po co w razie czego szukać przepływki.
Aż tak bardzo przepływu powietrza nie ogranicza.

Autor:  Pit R [ 22 Wrz 2011, 00:22 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

sitko jest do wygaszania drgań powietrza, żeby szło równo na drucik pomiarowy, a nie falą. Od filtrowania jest filtr ;)

Autor:  tome [ 24 Wrz 2011, 11:55 ]
Temat postu:  Re: c20xe - początek

Więc co z tym sitkiem, jest sens wyjmować czy lepiej zostawić?

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/