forum.nexia.pl http://forum.nexia.pl/ |
|
c20xe - początek http://forum.nexia.pl/viewtopic.php?f=11&t=1325 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | tome [ 16 Wrz 2011, 22:19 ] |
Temat postu: | c20xe - początek |
Hejo, przywłaszczyłem sobie c20xe, od razu nadmienię że z gazem, od czego zacząć co robić? Silnik ogólnie zdrowy, czym się różni coscast od zwykłej góry? Jak to odróżnić, rozpoznać? Od czego zacząć żeby fajniej chodził, póki co myślałem nad dolotem jakimś... |
Autor: | radzio [ 18 Wrz 2011, 19:48 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
http://www.gsiklub.pl/techniczne/glowicec20xe.html |
Autor: | Pieter [ 19 Wrz 2011, 10:45 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
to pochwali się, czy to gdzieś siedzi, czy luzem kupiłeś, jakie koszty, plany?? |
Autor: | Pietrek [ 19 Wrz 2011, 18:11 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
No wlasnei napisz wiecej info co i jak i z czym to cos poradzimy heheh |
Autor: | tome [ 19 Wrz 2011, 20:52 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
Vectra A 2000, siedzi, zdrowy |
Autor: | Pietrek [ 19 Wrz 2011, 21:00 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
A to w viki to masz myslalem ze nexie jakas wychaczyles to jakbys chcial cos pomodzic np. z dolotem to najlepsze rozwiazanie to: powercap,wywalenie sitka z przeplywki i fajnie by bylo jakby Ci sie udalo znalezc orginalna puszke filtra od kadzia gsi 16v i do tego wkladka K&N i dolot powietrza do puszki ze zderzaka.Ze stozkiem nawet sie w sumei nei baw bo to nic nie daje.A jakbys nie znalazl puszki filtra od kadzia to poprostu w orginalna co masz teraz wkladke kna wsadz i dolot ze zderzaka do puszki.I jesli o dolot chodzi to nic w sumie wiecej nei pomodzisz.Jeszcze jezeli masz m2.5 to mozesz podmienic komputer silnika na taki wlasnei od kadzia gsi z oznaczeniem fp.No i wiadomo ze mozna z wydechem pomodzic jeszcze i to z takich najmniej kasochlonnych rzeczy to by bylo tyle. Aha jeszcze jak masz dojscia to szukaj regulatora paliwa 3 bary i kolektora ssacego od m2.8 bez kontroli trakcji bo ma wyraznie wieksze kanaly ten kolektor niz ten z m2.5 i to samo tyczy sie przepustnicy ta od motronica 2.8 jest tez wyraznei wieksza. |
Autor: | najt154 [ 19 Wrz 2011, 21:02 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
co daje wywalanie sitka z przepływki? i w jakim celu jest ono tam montowane? |
Autor: | ziemniak [ 20 Wrz 2011, 09:05 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
Sitko montowane jest po to, zeby jakis wiekszy badziew tam nie wpadl, typu jakis kamyczek A skuteeeeecznie zmniejsza przeplyw powietrza |
Autor: | najt154 [ 20 Wrz 2011, 10:50 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
To u mnie w XEVie też jest te sitko?:D Ale niby skąd tam badziew skoro po drodze jest filtr?:P |
Autor: | Pietrek [ 20 Wrz 2011, 14:14 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
W x20xev na 95% nie masz tego sitka,no przynajmniej u mnie w klekotecu nigdy nie bylo. |
Autor: | najt154 [ 20 Wrz 2011, 15:17 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
jest taka dość gruba kratownica z tego co mi świta w pamięci i jak patrzyłem na alledno to właśnie były kratki w każdym jednym do 2.0 i 1.8 |
Autor: | Pietrek [ 20 Wrz 2011, 19:15 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
A widzisz to ja sie nie spotkalem z czyms takim |
Autor: | ja37 [ 20 Wrz 2011, 23:00 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
Ja tam sitko mam, jedno i drugie, po co w razie czego szukać przepływki. Aż tak bardzo przepływu powietrza nie ogranicza. |
Autor: | Pit R [ 22 Wrz 2011, 00:22 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
sitko jest do wygaszania drgań powietrza, żeby szło równo na drucik pomiarowy, a nie falą. Od filtrowania jest filtr |
Autor: | tome [ 24 Wrz 2011, 11:55 ] |
Temat postu: | Re: c20xe - początek |
Więc co z tym sitkiem, jest sens wyjmować czy lepiej zostawić? |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |