forum.nexia.pl http://forum.nexia.pl/ |
|
Swap 2.0 GSI http://forum.nexia.pl/viewtopic.php?f=11&t=2111 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Astro [ 15 Kwi 2012, 21:39 ] |
Temat postu: | Swap 2.0 GSI |
Witajcie mam w planach zeswapowanie swojej Nexi na 2.0 GSI od Astry znalazłem taki silniczek 8v ze skrzynią i teraz pytanie będzie all pasowało łapy i tp czy będą potrzebne jakieś przeróbki.Narazie chcę się upewnić. http://moto.allegro.pl/silnik-ze-skrzynia-komplet-2-0-gsi-opel-astra-f-i2231283236.html |
Autor: | Apophis [ 15 Kwi 2012, 21:47 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Wiem że wymaga przeróbka jedna łapa albo sie dodaje jakąs podkładke,nieco inaczej musi iśc wspomaganie i trzeba podpiąć elektronike tego silnika do auta.Ponoś to najłatwiejszy model na swapa(wyczytalem to na forach wiec jak cos to poprowiajcie ) |
Autor: | Astro [ 15 Kwi 2012, 21:51 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Czyli podsumowując tragedii niema hmmm co prawda mechanika to mój zawód he he z Elektro Mechanikiem i troszkę tam ogarniam ale no te przeróbki jednak mnie martwią najbardziej ale koników więcej by się przydało bo te 75 to mało a no i niestety bo ja mam instalacje LPG hmm trzeba by sie bawić i tym |
Autor: | Apophis [ 15 Kwi 2012, 21:57 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
No to dasz gazownikowi do przerobki na nowy motorek. Ja mam 79kucy,nieco zmodyfikowana skrzynie i jestem bardzo zadowolony z elastycznosci,kultury pracy i mozliwości nexii z seryjnym silniczkiem.Fakt że moj silniczek to igła. Z tego co czytałem to sam jak bym miał swapowac to na taki własnie silnik. Nie żadne 16V Jak masz chęci do nauki to masz neta i troche doradcow na forum wiec życzę żeby sie udało |
Autor: | Astro [ 15 Kwi 2012, 22:06 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Heh dzięki mam nadzieje że się uda. U mnie silnik ma przejechane 180 tys niby nie dużo ale samochód robi tygodniowo 1 tys KM i to po dość dużych dziurach eh |
Autor: | Apophis [ 15 Kwi 2012, 22:13 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Ja mam o 17tys wiecej i silnik juz był częsciowo remontowany wiec po moich retuszach jest jak igła. A dziury to nie zuzywaja motorka a zawieche w szczególności. No ale jak chcesz moda robic to oczywiście czekam na opis efektów |
Autor: | Astro [ 15 Kwi 2012, 22:16 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Heh sorki źle się wyraziłem miałem na myśli bardzo małe wsie gdzie się jedzie teoretycznie max na 2 i 3 biegu moja remontu nie miała jedyne co było robione przy silniku to wymieniony rozrusznik olej z filtrami świece Aparat Cewka a i uszczelka pod miska bo sie strasznie lało. |
Autor: | Apophis [ 15 Kwi 2012, 22:27 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
No to rodzi sie pytanie po co Ci mocniejszy śilnik jak ten sie nawet nie moze rozwinąc?? W mojej były robione pierścienie i głowica z głowniejszych rzeczy w śilniku. Mam pytanie pisałes ze masz 75 KM a EGR wywaliles?? |
Autor: | Astro [ 15 Kwi 2012, 23:02 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
EGR??? nie hmmm nawet nie wiem gdzie jest :P przyznam szczerze bo nigdy nie grzebałem dogłębniej przy silniku co wymieniłem to wymieniłem a poza tym sprawdzanie stanu płynów hmmm zaślepienie EGRu coś da ?? |
Autor: | pawłoś91 [ 16 Kwi 2012, 00:01 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Teoretycznie powinno dać 4KM więcej, tu masz zdjęcie tego EGR-a. To ten grzybek zaznaczony czerwonym kółkiem |
Autor: | Apophis [ 16 Kwi 2012, 00:27 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Wywalaj to i juz ciut mocy przybędzie Jak to na forum znajdziesz dokładny opis |
Autor: | ja37 [ 16 Kwi 2012, 02:41 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
A czemu nie 16V? Jak dbasz, tak masz, wcale awaryjne nie są. Pod łapę od rozrządu trzeba dać podkładki z 5mm, albo spawac inną. Elektryka trudna nie jest, dasz rade. |
Autor: | Pieter [ 16 Kwi 2012, 10:16 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Skrzynia może zostać nexiowa, nie ma konieczności jej wymiany przy swapie. Druga sprawa, musisz sobie odpowiedzieć na zajebiście ważne pytanie: czy "nowy" silnik będzie lepszy od tego co masz? Bo może się okazać, że trafisz na jakiegoś trupa i będzie więcej problemów... dlatego ja wychodzę z takiego założenia, że jak mój jeszcze daję radę to przynajmniej wiem co mam - kupię jakiegoś 20 letniego dziadka i tak naprawdę może paść w nim wszystko zaraz po swapie. Chyba że kupujesz i od razu robisz w nim remoncik wtedy masz jakąś pewność. |
Autor: | Apophis [ 16 Kwi 2012, 11:02 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
ja37 napisał(a): A czemu nie 16V? Jak dbasz, tak masz, wcale awaryjne nie są. Pod łapę od rozrządu trzeba dać podkładki z 5mm, albo spawac inną. Elektryka trudna nie jest, dasz rade. Wiem że jak dbam to mam i zawsze dbam Ale opieram sie na opini innych użytkowników i oczywiście mi samemu nie potrzebne bardziej skomplikowane 16V dla kilku kucykow więcej A jakikolwiek silnik do swapa jak nie znamy jego historii to warto zanim sie cokolwiek włozy chociaż rozkręcić i ocenić jego stan. A najlepiej wrzucić taki odnowiony po remoncie-takie moje zdanie. |
Autor: | Astro [ 16 Kwi 2012, 14:35 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
16V co prawda 150koni ale na co mi tyle rodzice mają mondeo 1.8 16v 115 koni i fajnie chodzi. Co do silnika również jestem tego zdania wyremontuje to wiem co mam że mam pewny silnik a sie kupi i nie wiadomo co dobrze jest kupić silnik w samochodzie jak jeszcze jest żeby go przetestować.A z tym EGR to się pobawię w weekend bo teraz czasu nie mam. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |