forum.nexia.pl http://forum.nexia.pl/ |
|
Swap 2.0 GSI http://forum.nexia.pl/viewtopic.php?f=11&t=2111 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | ja37 [ 16 Kwi 2012, 14:41 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Astro napisał(a): rodzice mają mondeo 1.8 16v 115 koni i fajnie chodzi. Czyli nie masz doświadczenia z innymi silnikami, pewnie jakby mieli 90KM, to też by "fajnie jeździło" Po c20xe jedź do sieradza, namiar ci mogę dać i nic nie musisz robić, jest sprawdzone. |
Autor: | Astro [ 16 Kwi 2012, 18:21 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Jedyne silniki z jakimi miałem doświadczenie to 1,5 Toyota Tercel , 1.4 Ford Escort ,1.8 Audi 80 b2 81r , Lada 2107 1,5, No i Nexia i Ford a takto to w robocie spotyka sie większe moce.Jak napisałem to są plany z zeswapowaniem jeszcze nie wiem czy to zrobię ale jak bd miał robić to wybiorę jednak 2.0 v8 Od Astry |
Autor: | ja37 [ 16 Kwi 2012, 18:44 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Spoko, Twój wybór. A robota ta sama. |
Autor: | Pioooterek [ 22 Kwi 2012, 19:07 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Astro napisał(a): 16V co prawda 150koni ale na co mi tyle rodzice mają mondeo 1.8 16v 115 koni i fajnie chodzi. Co do silnika również jestem tego zdania wyremontuje to wiem co mam że mam pewny silnik a sie kupi i nie wiadomo co dobrze jest kupić silnik w samochodzie jak jeszcze jest żeby go przetestować.A z tym EGR to się pobawię w weekend bo teraz czasu nie mam. Masz teraz 75 i jakoś jeździsz, mówisz że chcesz więcej, załozysz 2.0 115km i jestem przekonany że odczujesz niedosyt, jak swapować to tylko na 16v a różnica w cenie jest w sumie nie taka duża. Tak jak pisze ja37 jak dbasz to nic sie nie dzieje bo co niby ma się stać z silnikiem który że tak powiem jest pod kontrolą rozrządu ?? Bieri 16 zaworowca!!! Przekładkę bez problemu ogarniesz, tylko jak będziesz kupował fajnie jakby wiązka z czujnikami i komputerem była kompletna i tylko to przełożyć i cieszyć się z mocy. Ja mam 2.0 16v i nie narzekam |
Autor: | Apophis [ 22 Kwi 2012, 19:10 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Pioooterek napisał(a): Astro napisał(a): 16V co prawda 150koni ale na co mi tyle rodzice mają mondeo 1.8 16v 115 koni i fajnie chodzi. Co do silnika również jestem tego zdania wyremontuje to wiem co mam że mam pewny silnik a sie kupi i nie wiadomo co dobrze jest kupić silnik w samochodzie jak jeszcze jest żeby go przetestować.A z tym EGR to się pobawię w weekend bo teraz czasu nie mam. Masz teraz 75 i jakoś jeździsz, mówisz że chcesz więcej, załozysz 2.0 115km i jestem przekonany że odczujesz niedosyt, jak swapować to tylko na 16v a różnica w cenie jest w sumie nie taka duża. Tak jak pisze ja37 jak dbasz to nic sie nie dzieje bo co niby ma się stać z silnikiem który że tak powiem jest pod kontrolą rozrządu ?? Bieri 16 zaworowca!!! Przekładkę bez problemu ogarniesz, tylko jak będziesz kupował fajnie jakby wiązka z czujnikami i komputerem była kompletna i tylko to przełożyć i cieszyć się z mocy. Ja mam 2.0 16v i nie narzekam A skąd wiedzieć czy po 150konikach nie zachce mu sie 170,200... |
Autor: | Pioooterek [ 22 Kwi 2012, 19:14 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Apophis napisał(a): Pioooterek napisał(a): Astro napisał(a): 16V co prawda 150koni ale na co mi tyle rodzice mają mondeo 1.8 16v 115 koni i fajnie chodzi. Co do silnika również jestem tego zdania wyremontuje to wiem co mam że mam pewny silnik a sie kupi i nie wiadomo co dobrze jest kupić silnik w samochodzie jak jeszcze jest żeby go przetestować.A z tym EGR to się pobawię w weekend bo teraz czasu nie mam. Masz teraz 75 i jakoś jeździsz, mówisz że chcesz więcej, załozysz 2.0 115km i jestem przekonany że odczujesz niedosyt, jak swapować to tylko na 16v a różnica w cenie jest w sumie nie taka duża. Tak jak pisze ja37 jak dbasz to nic sie nie dzieje bo co niby ma się stać z silnikiem który że tak powiem jest pod kontrolą rozrządu ?? Bieri 16 zaworowca!!! Przekładkę bez problemu ogarniesz, tylko jak będziesz kupował fajnie jakby wiązka z czujnikami i komputerem była kompletna i tylko to przełożyć i cieszyć się z mocy. Ja mam 2.0 16v i nie narzekam A skąd wiedzieć czy po 150konikach nie zachce mu sie 170,200... Już nie chciałem pisać że mi też mało już ale zawsze to lepiej być poziom wyżej niż ze 115 startować na 150 a potem dalej |
Autor: | Apophis [ 22 Kwi 2012, 19:23 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Cytuj: Już nie chciałem pisać że mi też mało już ale zawsze to lepiej być poziom wyżej niż ze 115 startować na 150 a potem dalej Ja cos o tym wiem bo5 lat temu 300koni w A8 to było cos niepojętego dziś norma społeczna Ale jak latam na co dzień nexią i wsiąde w te 300KM to czuje oj czuje to Mnie te niecałe 80 w nexi wystarcza a 115 to juz by w zupełności dlatego jeśli zepsuje sie silnik poważnie to sobie takie coś wrzucę |
Autor: | coolz86 [ 31 Maj 2012, 10:12 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
A tak z ciekawości, nie to że coś planuje, chciałbym wiedzieć jaki może być koszt wsadzenia - sama robocizna - c20ne? Może ktoś to zlecał mechanikowi czy znajomemu, i tak ciekawi mnie jaki to koszt za taką robótkę |
Autor: | zajka [ 31 Maj 2012, 10:15 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
od 500 w góre |
Autor: | coolz86 [ 31 Maj 2012, 10:35 ] |
Temat postu: | Re: Swap 2.0 GSI |
Jak by tak 500zł było to tak nawet do zaakceptowania To jeszcze znaleźć kogoś w Kuj-Pom kto się takim czymś zajmuje. W Toruniu jest jakaś firma ItalPerformance ale po wyglądzie strony i warsztatu czuje że te 500 to by było ale chyba euro |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |