Zmień rozmiar czcionki


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 2 z 3   [ 36 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 11 Gru 2010, 14:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 22:49
Posty: 152
Miejscowość: Łódź
Ja mialem kiedys taki problem ze uwalona byla wtyczka do czujnika co daje temp na kompa na zimnym palil i mogl chodzic az do wyczerpania paliwa a jak juz byl cieply i zgasilem to koniec przy kazdym odpaleniu zalewal sie wacha czyszczenie i suszenie swiec nic nie dawalo dopiero wymienilem wtyczke i problem ustal a i jak tak sie dzialo to tez zadnego bledu mi nie wywalal


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 11 Gru 2010, 20:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2010, 21:05
Posty: 203
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
A więc tak:
-regulator ciśnienia ok
-filtr paliwa nowy
-czujnik temp cieczy sprawdzony na pinach wtyczki ECU, wartości na oko są ok, tzn na gorącym silniku 370ohm i rośnie powoli
-masy wszystkie 3 sztuki na listwie są podpięte

Problem nadal nie rozwiązany, brak mi już pomysłów :evil:

_________________
"Gdy wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, wtedy przychodzi ten jeden, króty nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi"


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 11 Gru 2010, 20:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:23
Posty: 165
Miejscowość: Łódź
Samochód:: Astra H 2,0T
Pozostaje ci według schematu przelecieć wiązkę silnika.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 11 Gru 2010, 21:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2010, 21:05
Posty: 203
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Najlepiej chyba będzie jakiś opelscanner podłączyć i w czasie rzeczywistym obserwować czujniki.
Nie wiesz może jakis interfejs diagnostyczny da rade się połączyć z ECU? Bo mam kabel do instalacji gazowej, Nexie dało się na nim podłączyć, ale czy m2.8 zagada?

_________________
"Gdy wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, wtedy przychodzi ten jeden, króty nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi"


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 11 Gru 2010, 21:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:23
Posty: 165
Miejscowość: Łódź
Samochód:: Astra H 2,0T
Gazowy nie zagada.
Za kilka dni bede miał kabel do opla, moze podjedziesz?:)
Poświęć 2 godziny i przetrzep wiazke, wtedy bedziesz mógł winic jakiś czujnik.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 03:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2010, 21:05
Posty: 203
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Wszystkie porady, nawet książka sam naprawiam wini za takie zachowanie czujnik cieczy, tyle że mówi ona też że jak się odłączy ten czujnik, ECU przyjmuje mieszanke jak przy 80st c, jedyne co mi pozostaje to sprawdzić wiązke.

A do łodzi mam troche jakby daleko, taniej by wyszło kupić kabelek z allegro. :P

_________________
"Gdy wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, wtedy przychodzi ten jeden, króty nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi"


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 08:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:23
Posty: 165
Miejscowość: Łódź
Samochód:: Astra H 2,0T
A weź na próbę opornik 2 kilo i wetknij we wtyczkę.
Powinien zagadać bez klopota na zimnym.
Wtedy zobaczysz, czy wiązka, czy czujnik.
Bo co do czujników, to też ze 3 kupowałem u siebie, do opla najlepszy jest z jasnoniebieską kostka, wszystkie ciemnoniebieskie u mnie źle działały.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 12:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:23
Posty: 165
Miejscowość: Łódź
Samochód:: Astra H 2,0T
Tak sobie myslę, że jednak ML 2.5 jest bardziej "przyjazny" dla uzytkownika, bo i łatwiej wyłapać usterkę i łatwiej pomodzic.
Nawet łatwiej chipsa zrobić :)
I rozrząd tańszy :)
2.8 ma tylko tą przewagę, że ma spokojniejsze obroty na jałowym, no i może jeszcze jedną - zapamiętuje styl jazdy.
w 2.5 jak mu sie nie ciśnie, to się zamula :)
Przepraszam za OT :P


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 12:39 
Gold Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2010, 19:22
Posty: 12190
Samochód:: autíčko
jak to sie zamula jak sie cisnie?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 12:45 
nexia.pl OLD TEAM

Rejestracja: 10 Lis 2010, 20:50
Posty: 308
m2.8 lepiej pracuje na wolnych, bo ma ciężkie koło zamachowe.
m2.8 łatwiej "modzić" bo ma elektroniczny zapłon zamiast kopułki i większą wydajność wtryskiwaczy
m2.8 ma automatyczny napinacz co troche zmiejsza ryzyko przeskoczenia paska o ząbek przy zmiennym naprężeniu
m2.8 ma delikatnie zmieniony kolektor dolotowy, co zwiększa przepływ powietrza na wysokich obrotach

ale poza tym to ten sam silnik ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:23
Posty: 165
Miejscowość: Łódź
Samochód:: Astra H 2,0T
Co do napinacza, to sie bede kłócił.
Niech bedzie jakaś usterka, że nastąpi samozapłon po wyłaczeniu silnika.
Silnik sie ładnie cofnie, napinacz się podda i fajnie nam przeskakuje pasek o kilka zębófff i wtedy wiadomo, co sie dzieje z głowica.
marcin 78 ma płaskie koło i tez pracuje spokojniej, niż mój.
Kolektor i niebieskie wtryski z regulatorem dawno siedzą w moim 2.5, róznic nie ma, no może lepszy zakres średnich obrotów.
Pit R napisał(a):
m2.8 łatwiej "modzić" bo ma elektroniczny zapłon

Tu sie nie zgodzę, przynajmniej cenowo 2.5 wypada lepiej i nie każdy ogarnia złozone mapy DIS-a.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 13:03 
nexia.pl OLD TEAM

Rejestracja: 10 Lis 2010, 20:50
Posty: 308
ja pisałem o możliwościach, a nie co kto potrafi i ile to kosztuje, no i wtrysków bez strojenia to się nie wymienia ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 13:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2010, 15:23
Posty: 165
Miejscowość: Łódź
Samochód:: Astra H 2,0T
Dlaczego nie?
Po prostu mam skrócony czas wtrysku w porównaniu do kremowych :)
Takie sprawy komputer sam ogarnia, chyba,ze będzie drastyczna różnica w cisnieniu i wydajności, wtedy zaleje.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 13:40 
nexia.pl OLD TEAM

Rejestracja: 10 Lis 2010, 20:50
Posty: 308
no właśnie dlatego, bo niby po co... ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: C20XE Zagadkowa praca na benzynie. Pomożecie?
PostWysłany: 12 Gru 2010, 20:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2010, 21:05
Posty: 203
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
No i już wiem co się stało :evil: Padła przepływka, powinna dawać sygnał 0,5-1,5V według autodaty, dawała od 1,4 do 4 V Wyjąłem obejrzałem, a tam jeden opornik(?) pęknięty :evil:
Da się dostać taki element? naprawia się wogóle przepływomierze?

_________________
"Gdy wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, wtedy przychodzi ten jeden, króty nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi"


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 2 z 3   [ 36 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

projekty kuchni warszawa szafy stolarz