Witam
Mianowicie mam kilka pytań odnośnie kończonego przezemnie SWAPu na c20ne.
1) Kierunek nawiewu wentylatora w Nexii jest sterowany podciśnieniowo wężykiem idącym z kolektora dolotowego, gdzie po swapie podpiąć ten wezyk aby dzialalo zmienianie kierunkow nawiewu? 2) pod podstawa akumulatora ida 2 przewody podcisnieniowe jeden zolty drugi czarny. Czy ktos wie do czego sluza? wiem ze idą do zderzaka za lewy halogen 3) Mam digitala, z tego co widzę po schematach to c20ne nie potrzebuje sygnalu z VSS, ale jak go sobie puscic na zegary? 4) Jak podpiąć światło cofania?
Wiązkę silnika mam z Calibry na Mot 1.5 (komp 3 rzędowy) i przy wtyczce komputera mam wolne kable. Niestety nie mam pojęcia do czego są podpięte, może ktoś z Was mi pomoże?
niebieski - temp. na zegary brązowo-biały - złącze diagnostyczne brązowo-żółty - złącze diagnostytczne zielony - obrotomierz czaerwono-niebieski - przekaźnik pompy paliwa
tyle wiem, ale caly czas zostaja mi kabelki takie jaki:
brązowo-niebieski czarno-zielony czarno-brązowy czarno-niebieski czerwono-bialy
pomoże ktoś? Jak cos mi jeszcze przyjdzie do głowy to napisze
|