Zmień rozmiar czcionki


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 3 z 4   [ 49 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 20 Sty 2012, 13:19 

Rejestracja: 29 Cze 2011, 07:48
Posty: 114
Ja bym zaczął od najprostszej rzeczy od silniczka krokowego on nie tylko dba o wolne obroty ale i o ssanie.Wyciągnij wyczyść ustawić odpowiednią długość i założyć dokładnie nie pamiętam ale chyba się ustawiało na 28mm.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 20 Sty 2012, 14:09 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
Nexmader napisał(a):
Powariowałem :P To w końcu w czym przypuszczalnie tkwi problem, w regulatorze ciśnienia paliwa czy w samej pompie paliwa?

sam nie wiem, ja w każdym razie regulatora nie wymienialem, zastanawiam sie tylko czym spadek ciśnienia może być spowodowany i jak powietrze sie dostaje do przewodów. :P

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 20 Sty 2012, 14:10 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
tadekb1 napisał(a):
Ja bym zaczął od najprostszej rzeczy od silniczka krokowego on nie tylko dba o wolne obroty ale i o ssanie.Wyciągnij wyczyść ustawić odpowiednią długość i założyć dokładnie nie pamiętam ale chyba się ustawiało na 28mm.



silniczek krokowy nie ma w tym przypadku żadnego związku

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 20 Sty 2012, 15:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
No mnie radzio też to zastanawia :P
Może uda mi się dorwać jakąś sprawną pompe na podmiankę to zdam relacje co i jak - w każdym bądź razie wycieków żadnych nie ma :P

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 20 Sty 2012, 16:20 

Rejestracja: 29 Cze 2011, 07:48
Posty: 114
Tak do końca nie jestem przekonany że silniczek krokowy nie ma nic do rzeczy
Kod:
Kompensacja temperatury płynu chłodzącego
Gdy silnik jest zimny ECM steruje silnikiem krokowym w celu zapewnienia wyższych obrotów biegu jałowego. ECM określa wartość obrotów opierając się na sygnale odbieranym z czujnika temperatury płynu chłodzącego. Im niższa temperatura, tym wyższe obroty.
.
Oczywiście nie upieram się ale możne warto sprawdzić przed zastosowaniem radykalnych posunięć.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 20 Sty 2012, 18:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
Kolego tadekb1 czy w temacie jest napisane ze problem jest z obrotami?
Silnik ma ewidentnie problem z dostarczeniem paliwa do komory spalania, silniczek krokowy był czyszczony ultradźwiękowo, i jest jak najbardziej w porządku, bo obroty na zimnym silniku sięgają 1600 czasem 1800 obr i spadają powoli.
Za palenie zimnego silnika jest odpowiedzialny czujnik temperatury płynu chłodzącego a na jego podstawie tylko i wyłącznie krokowiec określa obroty silnika.

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 13 Lis 2012, 08:46 
Zbanowany!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012, 19:50
Posty: 7210
Miejscowość: FZA-PL, MKK-DE
Samochód:: Daewoo Nexia Coupe 1.5 8V
Audi A8 4,2 Quattro
Odgrzeję tutaj kotleta bo mam troszke podobny temat u siebie ale mi nie stanowi problemu odpalenie a chwile po ruszeniu jak powiedzmy jade na zimnym to bez gazu silnik sie dławi. Czyli obroty z tych ok 1500 spadaja mu na 800-900 po czym znowu do góry i tak jakby miał problem z utrzymaniem tych wyższych.-To wystepuję jak jest zimny,po rozgrzaniu jest ok.
Więc pare tyś km temu czyściłem krokowca bo cos tam marudził i był spokój do wczoraj. Teraz auto marudzi w ten sposób gdy zimne.
Moze być że pada krokowiec czy ten czujnik co nim steruje??

_________________
Image
"All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, outrun my gun.
All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, faster than my bullet" :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 13 Lis 2012, 21:53 

Rejestracja: 08 Lis 2012, 15:20
Posty: 7
Samochód:: Nexia 1.5 SOHC
koledzy też się mogę dołączyć... idealnie tak samo też szukałem rozwiązania i nic UPG zmieniłem 3kkm razem z popychaczami i wałkiem rozrządu... i dalej to samo ;/ ale od niedawna mam garaż i gdy rano w garażu auto odpalę chodzi idealnie i równo na 4 garki... co wy na to?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 13 Lis 2012, 21:56 
Zbanowany!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012, 19:50
Posty: 7210
Miejscowość: FZA-PL, MKK-DE
Samochód:: Daewoo Nexia Coupe 1.5 8V
Audi A8 4,2 Quattro
Ja miałem UPG ok 23tys temu zmienione.Wszystko jest cacy tylko jak zimny to czasami te podniesione obroty spadają do 800-900 i jak jade to sobie auto lubi szapnac a jak stoje to no sie lekko zdławic. Nic wiecej sie nie dzieje. Ciepły wsio ok.

_________________
Image
"All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, outrun my gun.
All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, faster than my bullet" :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 14 Lis 2012, 11:38 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
jak filtr paliwa ok to może czujnik temperatury-podajacy sygnał do ECU szwankuje. Trzeba by spojrzeć w ksiażkę jakie ma wartości przy danej temperaturze silnika. Może poniżej pewnej temperatury przekłamuje

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 14 Lis 2012, 12:21 
Zbanowany!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012, 19:50
Posty: 7210
Miejscowość: FZA-PL, MKK-DE
Samochód:: Daewoo Nexia Coupe 1.5 8V
Audi A8 4,2 Quattro
Filtr jest ok bo sam niedawno zmieniałem. Mozliwe że to ten czujnik ale u mnie rzecz nie dzieje sie zawsze też ale jak juz to tylko na zimnym. Od wczoraj nexia nie stygnie więc nic sie nie dzieje hehe :D

_________________
Image
"All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, outrun my gun.
All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, faster than my bullet" :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 23 Lis 2012, 13:34 
Zbanowany!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012, 19:50
Posty: 7210
Miejscowość: FZA-PL, MKK-DE
Samochód:: Daewoo Nexia Coupe 1.5 8V
Audi A8 4,2 Quattro
No to wracam do tematu i opisze jak to sie dokładnie dzieje-Jak zimna to nie trzyma podwyższonych obrotow a takie raczej na poziomie 900. Wiadomo że w czasie jazdy skutkuje to poszarpywaniem auta bo sie dławi. Jak ciepła to też po dodaniu gazu i odjęciu potrafi bardzo szybko spaśc z obrotów i zwykle trzyma norme ale czasami zgaśnie. Krokowiec ma dość??

_________________
Image
"All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, outrun my gun.
All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, faster than my bullet" :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 03 Gru 2012, 14:45 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
odświeżę nieco temat problemów z odpaleniem zimnego silnika, od pewnego czasu po dłuższym postoju musiałem chwilę pokręcić rozrusznikiem zanim silnik załapał, sprawdziłem i okazało się ze jak auto dłuzej postoi to w listwie zasilającej brak jest benzyny, wychodzi na to ze cofa sie do zbiornika. Podejrzewam że w pompie paliwa jest zaworek i może puszcza. Zastanawiam sie nad zastosowaniem http://moto.allegro.pl/zawor-zaworek-zw ... 73247.html

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 03 Gru 2012, 15:52 
Zbanowany!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012, 19:50
Posty: 7210
Miejscowość: FZA-PL, MKK-DE
Samochód:: Daewoo Nexia Coupe 1.5 8V
Audi A8 4,2 Quattro
Wydaje mi się to dobrym i tanim rozwiązaniem ;) Ja jednak obstawiam u siebie krokowiec który się chyba zacina po prostu.

_________________
Image
"All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, outrun my gun.
All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, faster than my bullet" :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Problem z paleniem zimnego silnika..
PostWysłany: 22 Lis 2013, 11:01 
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2010, 09:42
Posty: 23143
Miejscowość: Lublin
Samochód:: Sedan na czarnych blachach :)
Odgrzebuje kotlecika przy piątku ;) już nie będę szukał i zakładał innego, podobnego tematu.....

Od jakiegoś czasu po odpaleniu zimnego silnika (odpala od strzału na PB) silnik chodzi tak jakby na 3 garach, farkocze jak traktor, po dodaniu gazu jest tak samo, ustępuje to dopiero po ok 1 min od odpalenia. Później wszystko jest okej, śmiga dobrze na PB jak i LPG. Płynu chłodzącego nie ubywa (oprócz wycieku), nie wzrasta poziom oleju, nie ma masełka pod korkiem oleju, dymi białym dymem nawet po trasie i dobrze nagrzanym silniku i nie wiem czy to może świadczyć o UPG? Robiona była w 2007 roku, 105kkm temu :roll:

Zawsze po przekręceniu kluczyka czekam aż pompka napompuje paliwa i pikawka przestanie pikać, dziś od razu po włożeniu kluczyka odpaliłem (jak to ktoś napisał wyżej), ale nic to nie pomogło.

_________________
Image Image
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 3 z 4   [ 49 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

projekty kuchni warszawa szafy stolarz