Zmień rozmiar czcionki


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 2 z 3   [ 42 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 06 Sty 2011, 03:37 

Rejestracja: 28 Gru 2010, 00:09
Posty: 160
Miejscowość: Jarosław
królik napisał(a):
lubia napisał(a):
Łosz cholipka, przez tą masę Waszych odpowiedzi i porad ciężko było się przebić, ale udało się.

Zamówiłam to : http://moto.allegro.pl/bebny-szczeki-cy ... 87977.html i czekam na dostawę. Jeśli się uda te części wpakować, to dam oczywiście znać ;)
Jeszcze raz dzięki za dobre rady :D


no ;) to jeszcze samoregulatory i cały układ chamulcowy tylni nowy


eeeeee, samoregulatorki i sprężynki to wystarczy w ostateczności wyczyścić i zasmarować żeby bardziej nie zardzewiały ich wymiana to chyba totalny margines, w samoregulatorach to w nich nie ma co się psuć


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 31 Sie 2011, 22:37 

Rejestracja: 10 Lis 2010, 22:59
Posty: 409
Miejscowość: Bieszczady
Odkopuję temat.
Moje tylne hamulce szlag trafił właśnie. Cylinderki z jednej strony zapieczone. Z drugiej też już je łapie. Szczęki już wytarte (ale prawie 300 tys zrobiły) Dziś rozsypało mi się przy czyszczeniu bębnów to zabezpieczenie jednej szczęki (sprężynka, bolec i taka podkładka na koniec - nie wiem jak to się nazywa) pasuje to wszystko doprowadzić do porządku, bo hamowało już kiepsko.
Mam Nexię bez ABS-u, więc też (jeśli dobrze doczytałem) zdejmowanego czopa piasty. Widziałem na allegro całą tarczę kotwiczną ze szczękami i całymi tymi sprężynkami, ale niestety do wersji ze zdejmowanym czopem piasty.
http://moto.allegro.pl/daewoo-lanos-esp ... 36318.html
Powiedzcie mi co wybrać, żeby było dobrze, a nie stracić na to niepotrzebnie kasy.
Z lewej strony bęben ma już porobione rowki, szczęka się odkleja.
Miałem też po czyszczeniu problem z założeniem bębna. Pierwszy raz poszło gładko, potem już się nie dało :(
Proszę o rady.

_________________
Zielono ruda :P Nesia. 1,5l, 8v z wtryskiem podtlenku LPG 2 gen.
Przebieg 280k i wciąż rośnie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 31 Sie 2011, 22:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 01:13
Posty: 427
Miejscowość: Zduńska Wola
Samochód:: VW Golf IV 25th 3D
Tygrysek , jeśli byś chciał , to mam do sprzedania prawie cały komplet z mojej byłej ;)
Bębny maja przejechane może ze 30tys km , klocki tez są jeszcze w dobrym stanie .
Bębny jakies niemieckie a klocki TRW .
Do tego masz całe tarcze kotwiczne z abs-em ( wiem, Tobie nie potrzebne , ale nie opłaca mi sie tego rozkłądac ) , jeden cylinderek wymieniony w tamtym roku no i te pierdołki typu spreżynki, samoregulatory.

Za 80 zł oddam całość ;)

Zestaw tylnich hamulcy ( bębny , szczęki , jeden cylinderek , tarcze kotwiczne )
ImageImageImageImage

_________________
Image
"If Sparks Don't Fly, You're Too High" :D
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 31 Sie 2011, 22:50 

Rejestracja: 10 Lis 2010, 22:59
Posty: 409
Miejscowość: Bieszczady
No dobra, ale jak to jest wersja z ABS'em to przypasuje to do mojej belki??

_________________
Zielono ruda :P Nesia. 1,5l, 8v z wtryskiem podtlenku LPG 2 gen.
Przebieg 280k i wciąż rośnie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 31 Sie 2011, 22:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 01:13
Posty: 427
Miejscowość: Zduńska Wola
Samochód:: VW Golf IV 25th 3D
Co do samych tarcz kotwicznych to myślę, że raczej nie .. no i nie wiadomo czy masz odkręcaną tarczę.

Jeśli dobrze zrozumiałem Twoj post to chodzi Ci o to, że tylnie hamulce przestają istniec .. i chcesz je tanim kosztem doprowadzic do porzadku ;)

_________________
Image
"If Sparks Don't Fly, You're Too High" :D
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 31 Sie 2011, 22:57 

Rejestracja: 10 Lis 2010, 22:59
Posty: 409
Miejscowość: Bieszczady
Powiem tak. Moje wyglądają identycznie jak Twoje. Na necie co pokazują bębny do wersji bez ABS-u to wygląda inaczej niż moja.

http://moto.allegro.pl/daewoo-lanos-nex ... 65926.html
Tutaj wersja bez ABS'u, ale inny ten bęben niż u mnie.

http://moto.allegro.pl/daewoo-nubira-la ... 36313.html
Tutaj wersja z ABS'em, ale identyczny bęben jak u mnie, a ja ABS'u nie posiadam. WTF??

_________________
Zielono ruda :P Nesia. 1,5l, 8v z wtryskiem podtlenku LPG 2 gen.
Przebieg 280k i wciąż rośnie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 31 Sie 2011, 23:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 01:13
Posty: 427
Miejscowość: Zduńska Wola
Samochód:: VW Golf IV 25th 3D
Co do tych pierwszych bez ABS'u , to pierwszy raz widzę je na oczy ... ale z tego co widzę , to one chyba mają piastę w środku ...

Jeśli masz takie jak na moim zdjęciu , to możemy zrobić Dill :D

_________________
Image
"If Sparks Don't Fly, You're Too High" :D
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 31 Sie 2011, 23:04 

Rejestracja: 10 Lis 2010, 22:59
Posty: 409
Miejscowość: Bieszczady
Jutro jeszcze zaglądnę, czy tarcza kotwiczna jest odkręcana. Przy zmianie łożysk nie zaglądałem ,bo nie było mi to potrzebne. Jutro napiszę jaki wynik oględzin:)

P.S.
Trzeba ściągać to w czym siedzi łożysko żeby zobaczyć czy tarcza kotwiczna jest odkręcana??

_________________
Zielono ruda :P Nesia. 1,5l, 8v z wtryskiem podtlenku LPG 2 gen.
Przebieg 280k i wciąż rośnie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 31 Sie 2011, 23:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 01:13
Posty: 427
Miejscowość: Zduńska Wola
Samochód:: VW Golf IV 25th 3D
Najprościej chyba jest zerknąc od tyłu :D
Jeśli na belce będziesz mieć 4 śruby 15 mm to znaczy, że jest odkręcana :D

Bynajmniej ja tak miałem ;)

_________________
Image
"If Sparks Don't Fly, You're Too High" :D
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 31 Sie 2011, 23:26 

Rejestracja: 10 Lis 2010, 22:59
Posty: 409
Miejscowość: Bieszczady
Dzięki :)

_________________
Zielono ruda :P Nesia. 1,5l, 8v z wtryskiem podtlenku LPG 2 gen.
Przebieg 280k i wciąż rośnie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 01 Wrz 2011, 10:11 

Rejestracja: 10 Lis 2010, 22:59
Posty: 409
Miejscowość: Bieszczady
Są z tyłu 4 śruby. To w sumie jakie ja mam te bębny??

Image

Uploaded with ImageShack.us

Image

Uploaded with ImageShack.us

Tutaj fotki poglądowe.

_________________
Zielono ruda :P Nesia. 1,5l, 8v z wtryskiem podtlenku LPG 2 gen.
Przebieg 280k i wciąż rośnie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 01 Wrz 2011, 12:02 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
jest odkrecana

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 01 Wrz 2011, 12:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 01:13
Posty: 427
Miejscowość: Zduńska Wola
Samochód:: VW Golf IV 25th 3D
Tak jak Radzio napisał , masz taka samą tarczę jak ja ;)
Czyli odkręcana :D

_________________
Image
"If Sparks Don't Fly, You're Too High" :D
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 02 Wrz 2011, 00:47 

Rejestracja: 24 Maj 2011, 23:01
Posty: 127
Dobrzę a teraz ja odkopuję temat:D Powiedzcie mi jak to zrobić. Mam nexię gl 1,5 8v ,bez abs-u z tyłu z bebnami ,a chcę mieć z tyłu tarcze/tarczobębny normalnie z zaciskami ,bez abs -mój brat ma tak w starym bmw i jest to oryginał. Bo wtedy lepiej hamuje:). Co mam kupić ,by zrobić taki zestaw. Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Bębny
PostWysłany: 02 Wrz 2011, 07:58 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
wszystko zalezy od tego jaką masz belkę- jak taką jak kolega wyżej- z odkręcaną tarczą kotwiczną , to możesz zostawić swoją belkę i wymienić tylko te elementy dokręcane do belki. Jest tylko troche rzeźby z linką ręcznego.
Jak tarcza kotwiczna jest na stałe to załatwiasz belkę z kadetta GSI z tarczo-bębnami i wymieniasz.

Zacznij może od poprawienia hamulców z przodu. Bo jak przód słabo Ci hamuje a zrobisz z tyłu podmiankę na tarczo-bębny to nie będzie bezpiecznie. Zmień przednie zaciski na ATE - najlepiej pod tarcze 256mm (felga min. 14 cali wtedy), zrób porządek z tylnymi hamulcami - nowe bębny, szczęki i cylinderki, i podejrzewam że spokojnie to wystarczy do sprawnego hamowania

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 2 z 3   [ 42 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

projekty kuchni warszawa szafy stolarz