Zmień rozmiar czcionki


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 5   [ 61 posty(ów) ]
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 23 Sty 2012, 11:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
Dzisiaj rano stojąc w korku zapaliłem sobie fajkę i nagle czuje że leci coraz zimniejsze powietrze, patrzę na wskazówkę temp. Ale była w normie między kropkani. Więc wysiadłem szybko z auta podniosłem maskę odkręciłem korek od zbiornika wyrównawczego ale płyn w normie. Więc zakręciłem, wsiadłen do samochodu i patrzyłem cały czas na wskaźnik temp. Po jakiś 8 minutach zaczęło lecieć cieplejsze powietrze ale dosłownie takie lekkie przez minutę i znowu zimne, po kolejnych ok 10 minutach ominąłem korek i jechałem już ok 80 km/h droga szybkiego ruchu i zaczęło mi lecieć coraz cieplejsze powietrze i po około minucie było już wszystko w normie. Do pracy zostało mi 10km i przez ten czas było już wszystko ok. Co to może być?

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 23 Sty 2012, 11:58 
nexia.pl OLD TEAM
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2010, 20:44
Posty: 3579
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Nexia V6
Nagrzewnica do czyszczenia. ;)

_________________
ImageImageImageImageImageImage
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 23 Sty 2012, 12:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
Czyli jednak nagrzewnica. Ok, pytanie czy lepiej ja wyjąć i dokładnie wyczyścić, czy np próbować najpierw odłączyć węże pod maską od nagrzewnicy i jakoś z węża ja spróbować wyczyścić czy to raczej mija się z celem?

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 23 Sty 2012, 16:31 
nexia.pl OLD TEAM
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2010, 20:44
Posty: 3579
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Nexia V6
Nexmader napisał(a):
Czyli jednak nagrzewnica

Yhy, cały czas zakładam, że płynu jest dosyć ;)

Nexmader napisał(a):
pytanie czy lepiej ja wyjąć i dokładnie wyczyścić, czy np próbować najpierw odłączyć węże pod maską od nagrzewnicy i jakoś z węża ja spróbować wyczyścić

Naj sam pierw z węża, zacznij pod prąd, później zamiana.
Oczywiście oba króćce odłączone, żeby syfu do silnika nie przelewać ;)

Możesz też przed płukaniem jakiegoś szuwaksu nalać do czyszczenia układu chłodzenia, ale ...
Ale robisz to na własną odpowiedzialność :icon23:
Mnie po takim szuwaksie nagrzewnica się rozszczelniła ;)

_________________
ImageImageImageImageImageImage
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 23 Sty 2012, 22:11 

Rejestracja: 30 Cze 2011, 08:50
Posty: 24
Przede wszystkim sprawdź, czy termostat dobrze pracuje. Jeśli będzie OK, to możliwe, że masz przypchaną lub zakamienioną nagrzewnicę. Na to dobra rada - ocet. Odłącz węże wejścia i wyjścia cieczy do nagrzewnicy, przygotuj z litr zagrzanego octu i wlej w jeden wężyk aż drugim zacznie lecieć i zatkaj oba, niech się ocet na noc w nagrzewnicy ostanie i uczyni swoją powinność. Na drugi dzień odpuść ocet i przepłucz wodą pod niedużym ciśnieniem w obie strony nagrzewnicę. Na pewno wysadzi z niej moc wynalazków. Zabieg można powtórzyć, a w zasadzie nawet warto. Nie powinno się z nagrzewnicą nic strasznego stać, jest wykonana z aluminium, które zgodnie ze starymi prawidłami, czyści się z kamienia kotłowego kwasem (najlepiej czyni się to kwasem SOLNYM o stężeniu jak ocet spożywczy - do 10%, ale jest trudny do dostania dla zwykłego człowieka). Warto też przy czyszczeniu nagrzewnicy, przedmuchać w kierunku odwrotnym, niż leci nią powietrze, wymiennik ciepła, żeby wywalić z niej resztki kurzu, syfu i liści. Nexia, niestety, ma tendencję do zaciągania resztek zgniłych liści do układu nagrzewania kabiny, co każdy jej użytkownik na pewno w praktyce doświadczył.
To samo warto czynić co jakiś czas z chłodnicą samochodu, zwłaszcza, jak ktoś dolewał do ubytków cieczy chłodzącej wody, a nie jej samej.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 02 Lut 2012, 09:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
Termostat jest sprawny, temperatura jest między kropkami tak jak być powinna.
Nie mam już głowy, czy to nagrzewnica czy co, nie mam obecnie warunków żeby ją przetykać..
Zauważyłem że jak stoję w korku to powietrze leci zimne, jak jadę spokojnie do 2 tys. (jeżdzę codziennie trasą, po mieście mam tylko pare kilometrów) to powietrze jest chłodne, czasem troche cieplejsze a czasem zaczyna lecieć coraz bardziej zimne aż praktycznie tak zimne jakby przełączyć na dmuchanie zimnym, natomiast jak po mieście ją trochę pokręciłem po obrotach to tak jakby ciepłe powietrze zaczynało powracać.
Wykluczam raczej pompę wody, bo woda w zbiorniczku cyrkuluje i jest gorąca, bo początkowo jeszcze myślałem że to może być coś z pompą, ale chyba jednak nie - w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej jest na maksimum, przez kilka miesięcy ubyło może jakieś 300-400ml, ale to chyba normalne, że po prostu odparowała czy coś..?
Pomóżcie bo już sam nie wiem co robić, byłem u mechanika i mi powiedział że to początkowy objaw UPG bo jakby była zatkana nagrzewnica to by cały czas leciało zimno, a nie zmieniało się tak.
Próbowałem jeszcze odkręcenia korka zbiorniczka wyr. tak aby nie spadł, ale równocześnie cały czas upuszczał powietrze, po prostu nie zamykałem go szczelnie - niestety brak jakichkolwiek efektów, przełączenie i jazda na benzynie przez 15km też nic nie pomogła, więc wykluczam również winę ze strony LPG.
Pomóżcie i doradzcie co robić, w ostateczności będę musiał skorzystać z wizyty u mechaników, tyle ile oni krzyknął za takie płukanie nagrzewnicy? Pewnie sporo...

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 02 Lut 2012, 12:04 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
ten mechanik nie ma racji, jak nagrzewnica będzie miała ograniczony przepływ to przy wyższych obrotach ciepłe będzie leciało, jakbyś mógł wejść pod auto to możesz sprawdzić czy oba węże przy nagrzewnicy są gorące. Ja bym obstawiał nagrzewnicę, może się jeszcze zapowietrzyła, spróbuj ścisnąc kilkanaście razy gruby wąż wychodzący z chłodnicy- ten przy akumulatorze

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 04 Lut 2012, 01:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
A więc tak, dzisiaj wziąłem się za nagrzewnicę, więc, zdjąłem dwa przewody nagrzewnicy, wziąłem sobie węże które idealnie mi naszły na wychodzące rurki nagrzewnicy i je założyłem, wyprowadziłem oba do góry, wlałem pół litra zagrzanego octu, aż drugim wężem zaczął wypływać ocet, zostawiłem to na 3 godziny po czym dolałem drugie pół litry już prawie wrzącego octu. Po kolejnych około 2 godzinach, wziąłem kompresor, pistolet wcisnąłem w jeden z węży i przedmuchałem tak mocno że aż ocet wywalało drugą rurką, na koniec przelałem w sumie z 2 litry gorącej wody przez tą rurkę żeby wypłukać ocet. Lanie do jednego węża ogólnie doprowadza do tego że drugim wężem swobodnie wypływała woda, bez pomocy kompresora więc chyba wniosek z tego taki że nagrzewnica jest drożna, początkowo po pierwszym przelaniu octem, syfów żadnych z niej nie wywaliło tylko ocet się zrobił lekko pomarańczowy tak jakby jakąś osadzoną rdzę zebrał. Założyłem węże wlałem do maksimum do zbiorniczka wyrównawczego płynu, odpaliłem nyse zaciągnęła trochę płynu więc z powrotem dolałem do maksimum. Niestety ogrzewanie dalej nie jest takie jak być powinno, jak jadę do 2 tys. obrotów to leci lekko ciepłe, jak jechałem tak do 4 tysięcy po obrotach to powietrze było w miarę przyzwoite, ale po zmniejszeniu obrotów i przejściu do jazdy eko. już było chłodniejsze, klapka sterowania działa bo po przełączeniu na zimne leci brrrr... takie jak wiatr na polu :P
Więc teraz pytanie, czy to nie jednak UPG? Jak zapale zimny silnik i zgasze po kilku minutach to jest delikatne masło na korku, jak się już rozgrzeje to masło znika.
Ale, masło w zeszłym roku w ciężkich mrozach też było, a objawów takich nie było, więc nie wiem czy to masło ma jakieś wielkie znaczenie. Płynu chłodniczego w ogóle nie ubywa. Temperatura jest w normie między kropkami, co prawdą mam osłony zimowe, ale utrzymuje się tak jak być powinno.
Jeszcze zrobiłem taki test, po poskładaniu tego wszystkiego, odkręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego i trzymałem nexie tak na 3-4 tys. obrotów, po jakimś czasie ciecz zaczynało unosić aż wyrzuciło jej trochę górą zbiorniczka. W efekcie płyn się spienił.
Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale pisze.
Nie chciałem do tej pory jechać na sprawdzenie pomiaru kompresji bo krzyknęli mi za to 80zł i jeśli będzie sprężanie dobre, to +20zł za jakąś próbę olejową czy coś takiego...
Doradzcie czy to może być faktycznie uszczelka bo jeśli tak to muszę chyba wykonać ten pomiar, albo kupie sobie manometr na allegro za 5 czy 6 dych i będę miał do użytku dla siebie, a nie dawał dziadom zarobić prawie stówkę za kilkanaście minut roboty.
P.S: Nagrzewnica jak dla mnie wydaje się być w porządku, jeszcze dodam że po odpaleniu auta po octowaniu nagrzewnicy z nawiewu mocno było czuć octem ale po kilku przejechanych kilometrach zapach poszedł w siną dal.

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 04 Lut 2012, 01:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
A więc tak, dzisiaj wziąłem się za nagrzewnicę, więc, zdjąłem dwa przewody nagrzewnicy, wziąłem sobie węże które idealnie mi naszły na wychodzące rurki nagrzewnicy i je założyłem, wyprowadziłem oba do góry, wlałem pół litra zagrzanego octu, aż drugim wężem zaczął wypływać ocet, zostawiłem to na 3 godziny po czym dolałem drugie pół litry już prawie wrzącego octu. Po kolejnych około 2 godzinach, wziąłem kompresor, pistolet wcisnąłem w jeden z węży i przedmuchałem tak mocno że aż ocet wywalało drugą rurką, na koniec przelałem w sumie z 2 litry gorącej wody przez tą rurkę żeby wypłukać ocet. Lanie do jednego węża ogólnie doprowadza do tego że drugim wężem swobodnie wypływała woda, bez pomocy kompresora więc chyba wniosek z tego taki że nagrzewnica jest drożna, początkowo po pierwszym przelaniu octem, syfów żadnych z niej nie wywaliło tylko ocet się zrobił lekko pomarańczowy tak jakby jakąś osadzoną rdzę zebrał. Założyłem węże wlałem do maksimum do zbiorniczka wyrównawczego płynu, odpaliłem nyse zaciągnęła trochę płynu więc z powrotem dolałem do maksimum. Niestety ogrzewanie dalej nie jest takie jak być powinno, jak jadę do 2 tys. obrotów to leci lekko ciepłe, jak jechałem tak do 4 tysięcy po obrotach to powietrze było w miarę przyzwoite, ale po zmniejszeniu obrotów i przejściu do jazdy eko. już było chłodniejsze, klapka sterowania działa bo po przełączeniu na zimne leci brrrr... takie jak wiatr na polu :P
Więc teraz pytanie, czy to nie jednak UPG? Jak zapale zimny silnik i zgasze po kilku minutach to jest delikatne masło na korku, jak się już rozgrzeje to masło znika.
Ale, masło w zeszłym roku w ciężkich mrozach też było, a objawów takich nie było, więc nie wiem czy to masło ma jakieś wielkie znaczenie. Płynu chłodniczego w ogóle nie ubywa. Temperatura jest w normie między kropkami, co prawdą mam osłony zimowe, ale utrzymuje się tak jak być powinno.
Jeszcze zrobiłem taki test, po poskładaniu tego wszystkiego, odkręciłem korek od zbiorniczka wyrównawczego i trzymałem nexie tak na 3-4 tys. obrotów, po jakimś czasie ciecz zaczynało unosić aż wyrzuciło jej trochę górą zbiorniczka. W efekcie płyn się spienił.
Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale pisze.
Nie chciałem do tej pory jechać na sprawdzenie pomiaru kompresji bo krzyknęli mi za to 80zł i jeśli będzie sprężanie dobre, to +20zł za jakąś próbę olejową czy coś takiego...
Doradzcie czy to może być faktycznie uszczelka bo jeśli tak to muszę chyba wykonać ten pomiar, albo kupie sobie manometr na allegro za 5 czy 6 dych i będę miał do użytku dla siebie, a nie dawał dziadom zarobić prawie stówkę za kilkanaście minut roboty.
P.S: Nagrzewnica jak dla mnie wydaje się być w porządku, jeszcze dodam że po odpaleniu auta po octowaniu nagrzewnicy z nawiewu mocno było czuć octem ale po kilku przejechanych kilometrach zapach poszedł w siną dal.
P.S 2: Jak silnik jeszczcze nie był w pełni nagrzany, ale był już niedaleko kropek na skali, to pamiętam tyle że stojąc pod samochodem w stronę tyłu auta, lewy wąż wchodzący w nagrzewnicę był ciepły, prawie już gorący, a ten prawy co jest ciężej dostępny był taki chłodniejszy - można by było powiedzieć że lekko zagrzany albo letni.

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 04 Lut 2012, 09:52 

Rejestracja: 30 Cze 2011, 08:50
Posty: 24
Sprawdź jeszcze, czy żeberka wymiennika ciepła nagrzewnicy nie są zawalone syfem. Nexia, niestety, ma tendencję do zaciągania liści do nawiewu, które wentylator nadmuchuje potem na nagrzewnicę, gdzie już zostają. Jeśli wymiennik ciepła nagrzewnicy będzie zawalony kurzem i syfem, to pomimo jej całkowitej drożności i szczelności w obwodzie wodnym, nagrzewnica grzać nie będzie, bo nie będzie stosownego przepływu powietrza przez jej wymiennik. Najlepiej czyści się to odkurzaczem, ciągnąc syf od strony od której naleciał, tj. przeciwnie, niż wentylator dmucha w nią wiatr.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 04 Lut 2012, 09:57 
Gold Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2010, 19:22
Posty: 12190
Samochód:: autíčko
Wydaje mi sie że:
Cytuj:
Niestety ogrzewanie dalej nie jest takie jak być powinno, jak jadę do 2 tys. obrotów to leci lekko ciepłe, jak jechałem tak do 4 tysięcy po obrotach to powietrze było w miarę przyzwoite, ale po zmniejszeniu obrotów i przejściu do jazdy eko. już było chłodniejsze, klapka sterowania działa bo po przełączeniu na zimne leci brrrr...

Drożny może być jeden kanał z kilku w nagrzewnicy, stąd efekt niedogrzewania.

Cytuj:
P.S: Nagrzewnica jak dla mnie wydaje się być w porządku, jeszcze dodam że po odpaleniu auta po octowaniu nagrzewnicy z nawiewu mocno było czuć octem ale po kilku przejechanych kilometrach zapach poszedł w siną dal.

Prawdopodobnie nagrzewnica moze byc nieszczelna, octu w srodku nie powinno byc czuc jesli Ci się nie rozlał po okolicy. Jeżeli ubywa Ci płynu to pewnie sączy się z nagrzewnicy i jak masz farta i podłączony wężyk do rynienki to nim wycieka na zewnątrz, jeśli nie to leje Ci się pod wykładzinę. Lepiej to sprawdzić... ja tez tak miałem i wymieniałem wykładzinę w środku auta i nagrzewnicę :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 04 Lut 2012, 11:18 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
najlepiej byłoby dostać sie do nagrzewnicy i sprawdzić czy cała się nagrzewa.
W nexii jest ona nisko zamontowana i ma tendencję do zamulania się. dodatkowo jak masz w układ wpięty parownik od LPG to gdy nagrzewnica ogranicza przeplyw płynu to płynie on głównie przez parownik, wtedy "kółko się zamyka" - będzie sie coraz bardziej zamulała.
U mnie jak płukalem ją wodą do wywaliło z niej dużo syfu. Sprawdź jeszcze ten sposób ze ściskaniem węze ktory Ci opisalem wcześniej, może się zapowietrzyło coś

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 04 Lut 2012, 14:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
Dzięki wszystkim za odpowiedzi i zainteresowanie tym trapiącym mnie tematem.
Zajka, faktycznie octu się trochę porozlewało i pochlapało pod maską więc pewnie dlatego było czuć ocet w kabinie.
Radzio, ściskałem ten wąż kilkanaście razy jak nie kilkadziesiąt i niestety żadnego wymiernego efektu to nie przyniosło.
Teraz pytanie do tego wymiennika ciepła, co trzeba rozebrać żeby się do niego dostać? Wczoraj rozebrałem jeszcze, trochę z panelu środkowego, bo myślałem że będę wyjmował nagrzewnice ale w końcu stwierdziłem że nie będę tego robił, bo nie wiedziałem czy napewno wyjdzie, wyjąłem radio, półkę na radio i tą co jest pod spodem, całą popielniczkę i odciągnąłem plastik który jest z mieszkiem koło lewarka. Odpiąłem linke ze słoneczka i wyjąłem panel sterowania nawiewem. Patrząc na wprost widziałem jakąś plastikową osłonę, który była jakby lekko przezroczysta, czy to pod nią jest nagrzewnicą? Jak trzeba zdjąć ew. tą osłonę bo nawet się za nią nie zabierałem, tylko poskręcałem wszystko i zabrałem się za czyszczenie octem od zewnątrz.
Rozumiem że to że przepływa ciecz przez nagrzewnicę nie znaczy że jest ona drożna tak? Są tam jeszcze kanały w niej w środku które zapewne nagrzewają te żeberka, więc jeśli one są zatakne to fakt że ciecz obiega przez nagrzewnicę nie oznacza że grzanie będzie..?
Rozumiem, że raczej wykluczacie UPG?

P.S: Zajka - nie mam mokrej wykładziny, ani od strony kierowcy, ani pasażera.

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 04 Lut 2012, 15:53 
Gold Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2010, 19:22
Posty: 12190
Samochód:: autíčko
Nagrzewnica to taka mała chłodnica ktora ma na oko z 10siec kanałów, jak drożna jest nawet połowa to i tak kiszka...
Zeby sie dostac do nagrzewnicy trzeba wyjac radio, panel nawiewów, platiki na dzwigni zmiany biegów, srodkowy tunel, i dalelej dalej rozbierac az nie zobaczysz nagrzewnicy (jest w czarnej plastikowej obudowie).


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: nagrzewnica czy problem z ukladem chlodniczym?
PostWysłany: 04 Lut 2012, 20:53 

Rejestracja: 29 Cze 2011, 07:48
Posty: 114
Kilka uwag do opisu kol.zajka jak dostać się do nagrzewnicy sam to przerabiałem:przygotuj sobie klucze 7 jeden płaski i taki cienki rurkowy najlepiej podchodzi.Trzeba odkręcić 8 lub 9 wkrętów oraz odpiąć dwa zatrzaski są od strony radia,i obudowę otwierasz jak kanapkę z tym że tej dolnej pokrywy nie wyjmiesz ale jest na tyle miejsca że sama nagrzewnica wyjdzie. Odnośnie panelu sterowania to wystarczy tylko odpiąć linkę a jak się dobrze zastanowić to nawet linki nie trzeba rozłączać.
i


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 5   [ 61 posty(ów) ]
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

projekty kuchni warszawa szafy stolarz