Zmień rozmiar czcionki


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 4   [ 60 posty(ów) ]
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16V?
PostWysłany: 18 Lut 2012, 19:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
Niestety w nexiach a przynajmniej 8V często padają UPG chciałbym się dowiedzieć czy również tak samo występuje ten problem w silnikach 16V? Ze względu na to że wacham się nad robotą UPG, myślałem już o swapie ale cały czas brakuje większej kasy, dlatego pomyślałem że jeśli w 16V rzadziej padają uszczelki (o ile tak jest) może bym się pokusił o "swap" hehe, na 16V zawsze to 15KM więcej :)
Do rzeczy, chciałem się zapytać czy dużo jest roboty z wsadzeniem 16V do nexii w której siedzi silnik 8V, wiem że napewno inaczej jest usytuowana przepustnica, jak jest z wiązkami, czujnikami, etc? Dużo jest roboty przy zmianie z 8 na 16V?
Czy może lepiej faktycznie wyciągnąć głowicę na świat zrobić UPG i wszystko raz a porządnie za jednym zamachem i dalej jeździć z 8V? Generalnie nie narzekam na mój silnik ani raz mnie nie zawiódł w dłuższych trasach, ani tak co by mi uniemożliwiało dalszą jazdę, nalatane ma prawie 260kkm.
CO o tym myślicie? :D

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 19:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lis 2011, 19:43
Posty: 4539
Miejscowość: Rzeszów -Lubaczów
Samochód:: Vectra GTS oraz Astra F 1,6 + LPG
Swap z 8V na 16V ? bez sensu moim zdaniem... Powiem Ci tak, że silniki 8V są o wiele odporniejsze od 16V

_________________
Image
Japonia, dobra i niedroga, jeździ aż odpadnie podłoga


Ostatnio edytowany przez mirek19934, 18 Lut 2012, 19:17, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 19:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012, 22:22
Posty: 14
Miejscowość: Stalowa Wola
Samochód:: Daewoo Nexia GL 1.5
UPG ? znaczy co coś zielony jestem...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 19:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lis 2011, 19:43
Posty: 4539
Miejscowość: Rzeszów -Lubaczów
Samochód:: Vectra GTS oraz Astra F 1,6 + LPG
Nex-Generation napisał(a):
UPG ? znaczy co coś zielony jestem...


Uszczelka Pod Głowicą :icon23:

_________________
Image
Japonia, dobra i niedroga, jeździ aż odpadnie podłoga


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 19:26 

Rejestracja: 12 Lis 2010, 22:39
Posty: 2055
Samochód:: ......
ósemka zawsze mniej problematyczna, zyskasz kilka dziesiątych sekundy na czasie do 0-100, zrobisz UPG dobrze to do 100kkm powinna latać..koszt, choroba poswapowa, dla mnie to gra niewarta świeczki, tych kilku dziesiątych sekundy :P znasz swój silnik, to najmocniejszy argument, a ten który kupisz nigdy nie będzie tak dobrze znany jak Twój ;p


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 19:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012, 22:22
Posty: 14
Miejscowość: Stalowa Wola
Samochód:: Daewoo Nexia GL 1.5
Acha...więc jestem w temacie ;)

Uszczelka pod głowicą,uszczelka klawiatury,termostat,uszczelka wydechu ,pompa wody ,rolka napinająca ,pasek rozrządu ,pasek alternatora ,świece, przewody świec,uszczelka i oring aparatu zapłonowego,termostat,olej i filtr i mam z głowy,mam 97400 km na liczniku i wolałem to zrobić a uszczelka już mi strzeliła, ale mechanik powiedział "jak go rozbiorę to należało by już zrobić na zicher" .Jestem zadowolony


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012, 22:22
Posty: 14
Miejscowość: Stalowa Wola
Samochód:: Daewoo Nexia GL 1.5
uszczelka głowicy 48,50 , pod klawiaturę 8,50


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 21:05 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lis 2010, 08:15
Posty: 14060
Miejscowość: WPI
Samochód:: Skoda Bosto vel Rumun
Mi padła 2 razy w 16stce w ciągu 5 lat użytkowania.

_________________
Image
Zaliczone zloty nexia.pl
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Swaderki 2007, Wiele/Borsk 2008, Ślesin 2009, Ślesin 2010, Lublin 2011, Gorzewo 2012, Warka 2013,Warka 2014,Warka 2015, Warka 2016


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 21:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2011, 18:46
Posty: 1292
Miejscowość: RSR
Samochód:: Vw Golf MK1 1.6 TD, Octavia I 1.9TDI, VW LT35
Ja kupowałem uszczelkę pokrywy zaworów za 46 zł, oczywiście do 16

_________________
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje słychać jak Nexia rdzewieje.

Tematy z autami:
Nexia: viewtopic.php?f=8&t=1134
Lupo: viewtopic.php?f=8&t=3264
Audi: viewtopic.php?f=8&t=3720

Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 22:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012, 22:22
Posty: 14
Miejscowość: Stalowa Wola
Samochód:: Daewoo Nexia GL 1.5
Ja w AD otrzymałem jakąś niemiecką a hologramami i nalepką zgodności i oryginalności taki bajer, ale za to rozrząd to komplet SKF pompa wody ,rolka i pasek.Zużyta uszczelka objawiła się podczas jazdy... znaczy podczas jazdy jak dodałęm gazu to zabuczało i auto i moc straciło i kiszka na całego... A jak mechanik wymienił to serio 1 i 2 cylinder był zalany płynem i uszczelka była wybrakowana lekko mówiąc... ;)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 18 Lut 2012, 23:08 

Rejestracja: 20 Wrz 2011, 20:01
Posty: 117
zostaw sobie ten 8v, nie ma lepszego silniczka a na uszczelkę nie ma reguły, mam 16 i też mi padła ;) pozdro a jak chcesz robić swapa to już na 2.0 ;)

_________________
części do różnych marek...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 19 Lut 2012, 00:42 
nexia.pl OLD TEAM
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2010, 20:44
Posty: 3579
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Nexia V6
W starej nexii 16V robiłem UPG 2 x.
Ale to ze względu, że za pierwszym razem sam skopałem robotę. :)

Swap z 8V na 16V jest łatwiejszy niż w drugą stronę.
Potrzebna będzie nowa rura dolotu, linka od gazu (w 16V jest dłuższa)
I z przewodami paliwowymi trzeba pomodzić. ;)

A czy się opłaca, takie rzeczy historia weryfikuje :icon23:

Ale wymiana UPG w 8V to podobno łatwizna. :?

_________________
ImageImageImageImageImageImage
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 19 Lut 2012, 21:39 
Gold Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2010, 09:18
Posty: 2451
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Laguna 2 1.8 16v Initial Paris ;)
Kulalem sie nexia 5 lat i zrobilem ja ponad 150tys km i UPG robilem po 3 latach jazdy od kupna jej i sprzedalem ponoc dp tej pory smiga allen mowil ze ja widzial a 8v nie do zarzniecia i nie ciagnie oleju jak to 16v lubia;)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 19 Lut 2012, 22:02 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
oj już tak nie narzekajcie na "szesnastki" ;-)

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Często padające UPG w nexii 8V - jak jest w przypadku 16
PostWysłany: 22 Lut 2012, 00:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, 11:13
Posty: 380
Miejscowość: Kraków
Samochód:: Audi A4 B5 Avant 1.8T 150HP
Zabrałem się za UPG sam z pomocą znajomego który ma firmę z autokarami i sam je naprawia więc pojęcie ma :)
Głowica już po planowaniu - sprawdzona na szczelność jest OK - zakręcona dynamometrykiem wg. ksiązki Michałowskiego. Teraz robi się rozrząd jutro część dalsza.
A więc tu kieruje pytanie, bo nie spojrzałem jak była wcześniej pompa zakręcona, oczywiście na nowej pompie jest oring ale skręciłem ją na sylikonie ale zauważyłem że ją źle skręciłęm bo pasek był za krótki, więc tak w sumie z dwa razy ją zakręcałem i popuszczaałęm i przekręcałem aż trafiłem i na koniec zakręciłem już mocno, jednak sylikon który już zdażył wstępnie przyschnąć przy kręceniu pompą puścił, i generalnie rozrząd już mam ustawiony, znaki w porządku osłona tylna od strony silnika oczywiście już jest ale borykam się cały czas czy z pompy mimo tego że jest w miarę mocno dokręcona czy po prostu nie będzie ciekło, czy sam oring da radę, generalnie fabryka tak skręcała i tak powinno banglać, jednak chcę się Was poradzić jak robiliście u siebie, bo nie wiem czy odkręcać wszystko jeszcze raz i wstawić już w dobrej pozycji powtórnie pompe na silikonie czy oring da radę żeby z pompy nie ciekło? Skręcałem na silikonie bo generalnie poprzedni mechanik który robił UPG też to zrobił na silikonie więc stwierdziłem że może jednak trzeba dać, aczkolwiek ten silikon teraz który już po przyschnięciu został poruszany nie będzie spełniał swojej roli, natomiast czy oring wytrzyma ?
Wybaczcie za ch**ową składnie i pisownie ale od rana robiłem przy nexii i dopiero godzine temu wróciłem do domu - jestem PADNIĘTY ;)

_________________
Nexia 1.5 8V 79KM + Sekwencja LPG Stag300-4 PLUS
233kkm i wciąż rośnie;)
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 4   [ 60 posty(ów) ]
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

projekty kuchni warszawa szafy stolarz