Zmień rozmiar czcionki


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 3 z 3   [ 36 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: duze spalanie lpg
PostWysłany: 03 Lip 2013, 22:31 

Rejestracja: 03 Lip 2013, 22:11
Posty: 4
Miejscowość: Alex
Samochód:: Nexia 1.5 8v GL HB
Kolego tofel89 poprawnie ustawiony rozrząd to podstawa. Lekko się nie będzie zgrywał na znakach i różnie to bywa, gorzej odpala, może się mulić bo będzie iskra za późno lub za wcześnie, a wiadomo że jak auto sie muli to pedał w podłoge wgniata. Mógł mu się przesunąć podczas zakładania lub napinacz sie rozj...ł i nie napina paska. I go popieram że chce zerknąć bo dużo roboty przy tym niema. Ale co dalej z tym to się już chyba nie dowiemy.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: duze spalanie lpg
PostWysłany: 03 Lip 2013, 22:35 

Rejestracja: 05 Sty 2012, 17:49
Posty: 349
Miejscowość: Tarnów
Samochód:: Opel Corsa 1,4 16V GLS z LPG
Czyżby nowe konto, bo poprzednie zbanowane? :pig: :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: duze spalanie lpg
PostWysłany: 03 Lip 2013, 22:57 

Rejestracja: 03 Lip 2013, 22:11
Posty: 4
Miejscowość: Alex
Samochód:: Nexia 1.5 8v GL HB
nie
tofel89 się pytał co ma rozrząd do LPG to napisałem bo nie było odp.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: duze spalanie lpg
PostWysłany: 04 Lip 2013, 07:47 
Gold Member
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sie 2012, 21:14
Posty: 2120
Miejscowość: Bytom
Samochód:: Daewoo Nexia GLE 97' 1,5 8V
gacek1 napisał(a):
Kolego tofel89 poprawnie ustawiony rozrząd to podstawa. Lekko się nie będzie zgrywał na znakach i różnie to bywa, gorzej odpala, może się mulić bo będzie iskra za późno lub za wcześnie, a wiadomo że jak auto sie muli to pedał w podłoge wgniata. Mógł mu się przesunąć podczas zakładania lub napinacz sie rozj...ł i nie napina paska. I go popieram że chce zerknąć bo dużo roboty przy tym niema. Ale co dalej z tym to się już chyba nie dowiemy.


Gacuś i tak bym sie udał na Jego miejscu do gazownika da 50 zł i ma problem rozwiązany a tak nakupuje różnych klamorów jeszcze coś rozdupcy i bedzie mioł wiekszo lipa :P Ale jak jest uparty niech działa, Niestety tak cięzko mu bedzie pomóc bo powodów dużego spalania może być wiele ale nie tylko LPG jak i PB, a kolega nawet nie wie czy mu dobrze pali na PB no to o czym my tu rozmawiamy.

Jak mi zaczął żrec LPG to wlałem PB po korek przejechałem 100km i ponownie wlałem po korek a weszło niecałe 7,5 Litra czyli wiedziałem że jest problem z instalacją.

To by było na tyle ;)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: duze spalanie lpg
PostWysłany: 13 Lip 2013, 17:03 
Zbanowany!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2012, 19:50
Posty: 7210
Miejscowość: FZA-PL, MKK-DE
Samochód:: Daewoo Nexia Coupe 1.5 8V
Audi A8 4,2 Quattro
Ciekawy temat-dopiero na niego natrafiłem :D
Popieram zajunia że przez takich fachowców potem sie mnożą posty na forach i opinie nt LPG ktore są wynikiem zwyczajnego buraczanego partactwa!

_________________
Image
"All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, outrun my gun.
All the other kids with the pumped up kicks,
You better run, better run, faster than my bullet" :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: duze spalanie lpg
PostWysłany: 23 Lut 2014, 21:27 

Rejestracja: 03 Lip 2013, 22:11
Posty: 4
Miejscowość: Alex
Samochód:: Nexia 1.5 8v GL HB
Dla zainteresowanych co było u mnie przyczyną.
Więc okazała się wadliwa cewka zapłonowa która była nowa! Kupując ją chciałem oryginał. Sprzedawca powiedział oryginalna koreańska jak dla mnie cena 40zł (zawsze u niego brałem różne części więc zawsze opuszczał cenę). Cewka wytrzymała u mnie w sumie z 2/3 miechy. Sprawdzałem kompresje na cylindrach bo już zgłupiałem z tą przyczyną. Kompresja piękna po 13 na każdy tłok. Zaraz po sprawdzeniu kompresji coś mu się stało i zaczął przerywał podczas dodawania gazu (bp i lpg tak samo) od 1500 do 2500obr. Sprawdziłem świece, kable, kopułkę, palec (czyściłem i wymieniałem na stare które były zostawione na zaś) i nadal to samo. Coś mnie tchło i włożyłem starą pordzewiałą cewkę zapłonową (dzięki bogu jej nie wyrzuciłem a miałem taki zamiar). I nagle szok wkręcał się pięknie bez żadnego przerwania. Więc zaraz woziłem miernik (Uniwersalny taki za około 20zł więc może jakiś mały błąd ma) i zmierzyłem uzwojenie pierwotne, Na starej było 0.7ohma a na tej nowej 0.9ohma (uzwojenie pierwotne powinno być od 0.35 do 0.45 ohma). Poszedłem do gościa z reklamacją i odrazu przyjął, czekałem 2 tygodnie z reklamacją i nadal nic nie wiedział co z nią więc zaproponował mi cewkę która była montowana fabrycznie do nexi tylko kosztowała 60zł wiec ok dopłaciłem 20zł i się cieszyłem lecz do pierwszego tankowania lpg i wtedy doznałem szoku 21litrów/100km (na starej pordzewiałej spalił 13l/100km). Więc zaraz starą cewkę wkręciłem i tą zmierzyłem miernikiem 1.1ohma. Więc zaraz wołałem zwrot gotówki. Podjechałem do Łodzi przy włókniarzy ul. Niezapominajki 31 Hurtownia Daewoo Potak. I słyszę zamiennik 45zł a oryginał 80zł. Więc biorę oryginał ale żeby to był oryginał. Gościu przynosi i mi pokazuje i mówi oryginał bo jest hologram GM. I od tamtej pory mam spokój z różnymi cyrkami spalanie LPG od 9L do 12L zależy od jazdy.

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.
jarmis1


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 3 z 3   [ 36 posty(ów) ]
Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

projekty kuchni warszawa szafy stolarz