forum.nexia.pl
http://forum.nexia.pl/

mechanik
http://forum.nexia.pl/viewtopic.php?f=5&t=3452
Strona 1 z 2

Autor:  Michal1993 [ 11 Mar 2014, 19:28 ]
Temat postu:  mechanik

Siema :-D
Szukam dobrego , sprawdzonego mechanika w Lublinie i okolicach :-) . Szukuje sie taka wieksza naprawa bo mam do zrobienia zasieszenie , hamulce , uszczelki w silniku.
Moglibyscie polecic jakis sprawdzony warszar z takimi " normalnymi " cenami :-P
Dzieki wielkie

Pozdro ;-)

Autor:  Forest87 [ 11 Mar 2014, 20:20 ]
Temat postu:  Re: mechanik

Pieter może coś Ci poleci bo sam ostatnio w sprawdzonym warsztacie robił swoje serduszko. Ps a co masz dokładnie do zrobienie niektóre naprawy czy też wymiany uszczelek mógłbyś sam wykonać i kasa w kieszeni by została na co innego :)

Autor:  najt154 [ 11 Mar 2014, 21:19 ]
Temat postu:  Re: mechanik

i doświadczenie, czas spędzony z kochanym samochodem :) każdy miłośnik powinien dłubać choć trochę sam przy swoim autku :mrgreen:

Autor:  Pieter [ 11 Mar 2014, 21:35 ]
Temat postu:  Re: mechanik

Ja jezdze w jedno miejsce od początku istnienia Nexii, to jeszcze dawny serwis Daewoo teraz to juz Bosch przejął. Ale ludzie w wiekszosci stara załoga. Moge polecic, ale tanio to tam nie jest ;) raczej górna półka cenowa jak na Chełm.

Autor:  Mari [ 12 Mar 2014, 00:00 ]
Temat postu:  Re: mechanik

Zadzwoń do Miredu ul. Biernata 28, właściciel Horecki.
Po trefnym mechaniku tylko do niego jeżdżę jak coś się dzieje. Najtańszy nie jest ale dobry.

Autor:  Michal1993 [ 12 Mar 2014, 00:06 ]
Temat postu:  Re: mechanik

W zawieszeniu mam do roboty dwie kolumny , 4 amory , 4 sprezyny , koncowki drazka itd. Ogolnie mowiac bede kompleksowo robil zawieche . Jesli chodzi o uszczelki w silniku to wymienilem juz pod aparatem zaplonowym i pod klawiatura oraz wyczyscilem silnik bo byl caly w oleju oraz jeszcze doklecilem i uszczelnilem miske olejowa bo ktos tak dobrze dokrecil ze moglem ja palcami zdjac :-p . Dodatkowo wymienilem 4 swiece i przewody wysokiego napiecia. W hamulcach trzeba bylo by przejrzec co dokladnie byloby do roboty , bo zarowno klocki jak i tarcze mam w miare jeszcze dobrej kondycji . Mysle ze sa poprostu zapowietrzone . Co dalej do uszczelek to mysle ze bedzoe jeszcze do wymiany uszczelka pod skrzynia biegow. Myslalem tez zeby troche z rdzy ja oczyścić bo progi jak i nadkola tylne mam w rdzy :-( no ale taka ja juz kupiem :-)

Ok , zapisalem sobie ten serwis na Biernata :-D . Dzieki

Znam ten serwis Bosha w Chelmie . Na przeglady jezdzilem tam zawsze z ojcem . :-D ostatnio kupowalem tam wlasnie uszczelki do Nexii ;-)

Autor:  Pieter [ 12 Mar 2014, 10:25 ]
Temat postu:  Re: mechanik

Michal1993 napisał(a):
Znam ten serwis Bosha w Chelmie . Na przeglady jezdzilem tam zawsze z ojcem . :-D ostatnio kupowalem tam wlasnie uszczelki do Nexii ;-)

Do aut z lpg dają do przeglądu 10l gazu lub 3 mycia na myjni ręcznej ;)

Co do tych napraw blacharskich to mogę Ci polecić dokładnego blacharza, tylko w kwestii progów i nadkoli to w grę wchodzą reperaturki, a tu już spora kasa....

Autor:  Michal1993 [ 12 Mar 2014, 16:22 ]
Temat postu:  Re: mechanik

To jakbys mogl numer do niego wyslac to bylbym wdzięczny :-)albo gdzie ma zaklad :-D. Jesli chodzi o przeglady w Boshu to tez pamietam kiedys jakies dodatki dawali zamiast gazu typu jakis tam plak czy cos w tym stylu. Nexia u mnie jest jako trzeci samochod i wszytskie z LPG :-)

Autor:  Michal1993 [ 28 Mar 2014, 10:49 ]
Temat postu:  Re: mechanik

To jak mogę się z tym blacharzem skontaktować?? :D

Autor:  Pieter [ 28 Mar 2014, 14:22 ]
Temat postu:  Re: mechanik

Wysłałem Ci na priva telefon.

Autor:  Michal1993 [ 29 Mar 2014, 01:10 ]
Temat postu:  Re: mechanik

Dzieki wielkie :-D zapisałem juz sobie . Przydzwonie w najblizszym czasie tam :-D

Autor:  Forest87 [ 30 Mar 2014, 10:10 ]
Temat postu:  Re: mechanik

Michal1993 napisał(a):
W zawieszeniu mam do roboty dwie kolumny , 4 amory , 4 sprezyny , koncowki drazka itd. Ogolnie mowiac bede kompleksowo robil zawieche . Jesli chodzi o uszczelki w silniku to wymienilem juz pod aparatem zaplonowym i pod klawiatura oraz wyczyscilem silnik bo byl caly w oleju oraz jeszcze doklecilem i uszczelnilem miske olejowa bo ktos tak dobrze dokrecil ze moglem ja palcami zdjac :-p . Dodatkowo wymienilem 4 swiece i przewody wysokiego napiecia. W hamulcach trzeba bylo by przejrzec co dokladnie byloby do roboty , bo zarowno klocki jak i tarcze mam w miare jeszcze dobrej kondycji . Mysle ze sa poprostu zapowietrzone . Co dalej do uszczelek to mysle ze bedzoe jeszcze do wymiany uszczelka pod skrzynia biegow. Myslalem tez zeby troche z rdzy ja oczyścić bo progi jak i nadkola tylne mam w rdzy :-( no ale taka ja juz kupiem :-)

Ok , zapisalem sobie ten serwis na Biernata :-D . Dzieki

Znam ten serwis Bosha w Chelmie . Na przeglady jezdzilem tam zawsze z ojcem . :-D ostatnio kupowalem tam wlasnie uszczelki do Nexii ;-)



Szkoda że na przywitanie wiosny nie wpadłeś zawiechę na miejscu by Ci się ogarneło przy 4 paku. Jedynie problem by był z odkręceniem nakrętki od przednich amorów żeby wkład wymienić a takto robota spoko by była ;)

Autor:  Michal1993 [ 02 Kwi 2014, 18:34 ]
Temat postu:  Re: mechanik

No niestety ale nie moglem przyjechać :-( Chciałem lecz w tych dniach mnie nie było w domu . :-( . Trudno , bede dzialal sam :-)
Dzieki za wszystko :-D
Pozdro

Autor:  radzio [ 02 Kwi 2014, 19:10 ]
Temat postu:  Re: mechanik

Forest87 napisał(a):


Szkoda że na przywitanie wiosny nie wpadłeś zawiechę na miejscu by Ci się ogarneło przy 4 paku. Jedynie problem by był z odkręceniem nakrętki od przednich amorów żeby wkład wymienić a takto robota spoko by była ;)


trudniej końcówki drążków kierowniczych zdemontować bez ściągaczy, i nakrętkę z przegubu napędowego odkręcić bez odpowiedniego konkretnego klucza ;) , reszta to pikuś

Autor:  Forest87 [ 02 Kwi 2014, 19:40 ]
Temat postu:  Re: mechanik

radzio napisał(a):
Forest87 napisał(a):


Szkoda że na przywitanie wiosny nie wpadłeś zawiechę na miejscu by Ci się ogarneło przy 4 paku. Jedynie problem by był z odkręceniem nakrętki od przednich amorów żeby wkład wymienić a takto robota spoko by była ;)


trudniej końcówki drążków kierowniczych zdemontować bez ściągaczy, i nakrętkę z przegubu napędowego odkręcić bez odpowiedniego konkretnego klucza ;) , reszta to pikuś


Radzio końcówki drążków miałem sposób mianowicie mam ściągacz do końcówek ;) dobry młotek i pójdzie a wykręcanie ich jak nie chcą się ruszyć to odkręcałem z maglownicy z drążkiem ;) Ściąga się zabezpieczenie klucz już nie pamiętam bodaj 13 odkręca się drążek wyciąga go z końcówką kladzie na imadle oklepuje psika odrdzewiaczem i żaba w rękę i musi iść ;) Później składa i gotowe. Z śrubą od pół osi nigdy nie miałem problemu klucz na nakrętkę rura 1m i gotowe :D

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/