Zmień rozmiar czcionki


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 5 posty(ów) ]
Autor Wiadomość
 Temat postu: Ściądanie kolektora dolotowego w 16V
PostWysłany: 24 Sie 2014, 13:40 

Rejestracja: 08 Lut 2014, 14:29
Posty: 12
Samochód:: Nexia 16V
Cześć! Są do owego potrzebne jakieś specjalistyczne narzędzia albo kanał?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ściądanie kolektora dolotowego w 16V
PostWysłany: 24 Sie 2014, 14:48 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
nie trzeba nic ze specjalnych narządzi. Pamiętaj tylko że oprócz śrub mocujących kolektor do głowicy jest jeszcze wspornik mocujący kolektor do bloku silnika (bodajże na 2 śruby do kolektora i jedną do bloku dokręcony) Bez kanału trochę gimnastyki, ale od tego wspornika bym zaczął

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ściądanie kolektora dolotowego w 16V
PostWysłany: 02 Wrz 2014, 21:31 

Rejestracja: 08 Lut 2014, 14:29
Posty: 12
Samochód:: Nexia 16V
Czyli najpierw ściągnąć tę blachę? A potem da się dostać do tych śrub pod spodem bez kanału?


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ściądanie kolektora dolotowego w 16V
PostWysłany: 02 Wrz 2014, 21:36 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
najpierw blachę bo zasłania dostęp do śrub, mam nadzieję ze ją da się odkręcić bez kanału... wtedy reszta śrub da sie odkręcić. zależy też jakie klucze masz.

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ściądanie kolektora dolotowego w 16V
PostWysłany: 12 Lis 2014, 22:28 

Rejestracja: 20 Lut 2012, 21:06
Posty: 34
Samochód:: Nexia 1.5 16V sedan"97
Mazda 626 2.0 GF lift
W ubiegłą zimę UPG robiłem, i kolektor odkręciłem z góry, kanał zbędny. Podejrzewam, że trzeba troche innych gratów wyjąć spod maski żeby mieć dojście do śrub kolektora. Na pewno alternator przeszkadza jak i cała listwa wtryskowa. Klucze to grzechotka 1/4 " i jakieś płasko-oczkowe z grzechotką. Powodzenia.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 5 posty(ów) ]


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

projekty kuchni warszawa szafy stolarz