forum.nexia.pl http://forum.nexia.pl/ |
|
wymiana alternatora http://forum.nexia.pl/viewtopic.php?f=5&t=3643 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | czarekmsr [ 21 Lis 2014, 12:53 ] |
Temat postu: | wymiana alternatora |
Witam, mam problem dotyczący alternatora, mianowicie w moim alternatorze padły łożyska i postanowiłem nie bawić się z wymianą łożysk tylko kupić cały alternator. Problem pojawił się po podłączeniu go, ponieważ nie pali się kontrolka od akumulatora, nie działa wskaźnik wody a co najważniejsze alternator nie ładuje prądu, samochód pochodzi paręnaście minut i akumulator wyczerpany do reszty. Podłączając alternator podpiąłem kostkę z dwoma przewodami i przewód na śrubę, ale został jeszcze jeden mały czarny kabelek zakończony wsuwką ale nie wiem gdzie go mam podłączyć, dodam że przełożyłem z powrotem swój stary alternator i sprawa wygląda tak samo, więc wina leży po stronie tego czarnego kabelka, bo wcześniej wszystko działało tylko alternator piszczał.. Może ktoś pomóc? z góry wielkie dzięki |
Autor: | radzio [ 21 Lis 2014, 22:08 ] |
Temat postu: | Re: wymiana alternatora |
ten kabelek to pewnie od czujnika temperatury silnika, czujnik jest w głowicy w okolicy kanału ssącego pierwszego cylindra, ale wpływu na ładowanie nie ma |
Autor: | czarekmsr [ 21 Lis 2014, 23:23 ] |
Temat postu: | Re: wymiana alternatora |
no właśnie nie wiem jakim cudem ale gdy po raz trzeci dziś wkładałem alternator to kontrolka od ładowania zaczęła się świecić i jak na razie wygląda że wszystko jest ok (poza czujnikiem temperatury) dziś szukałem tego czujnika ale nie mogłem znaleźć, wyczytałem, że jest słaby dostęp do niego i ciężko zauważyć styk do którego podpina się ten kabelek, teraz wiem gdzie dokładniej szukać więc mam nadzieje, że jutro znajdę dzięki za pomoc Radzio |
Autor: | radzio [ 22 Lis 2014, 16:53 ] |
Temat postu: | Re: wymiana alternatora |
dostęp "na wyczucie" , i wsuwkę nietypowo wkładasz - z czujnika wystaje taki "grzybek" i wsuwka musi wejść na niego. tak on wygląda https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... HAhBfy2s2h przy kolektorze ssącym, przy kanale 1-go cylindra sa dwa czujniki- jeden dający sygnał do ECU- ma masywniejszą wtyczkę i jest dalej od krawędzi głowicy, a ten o którym mówimy jest z drugiej strony kanału ssącego |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |