forum.nexia.pl http://forum.nexia.pl/ |
|
Nie można odpalić silnika. http://forum.nexia.pl/viewtopic.php?f=5&t=3652 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Pieter [ 08 Gru 2014, 10:33 ] |
Temat postu: | Re: Nie można odpalić silnika. |
Z tym oszronionym reduktorem to może masz coś nie tak z układem chłodzenia? Płyn chłodniczy sprawdzałeś? Czy te przewody co idą do reduktora są ciepłe jak się silnik nagrzeje? Chyba też termostat wypadało by sprawdzić? Układ nie jest zapowietrzony? |
Autor: | blaszko [ 08 Gru 2014, 17:14 ] |
Temat postu: | Re: Nie można odpalić silnika. |
płyn chłodniczy jest. Temperatury przewodów nie sprawdzę bo silnik nie odpala. Jak sprawdzić czy układ nie jest zapowietrzony? Kod check 11 i 12 |
Autor: | Kefas [ 08 Gru 2014, 19:35 ] |
Temat postu: | Re: Nie można odpalić silnika. |
Nie ma kodu 11 Zaczyna się od 12 - co oznacza 'brak błędów' |
Autor: | radzio [ 09 Gru 2014, 13:45 ] |
Temat postu: | Re: Nie można odpalić silnika. |
wyciek na baku i zapach benzyny to może nieszczelność któregoś z przewodów - miałem przypadek ze po uszkodzeniu przewodu pompa paliwa sie zapowietrzała.Najpierw podnieś kanapę i zdejmij dekielek nad pompą, może na połączeniu przewód benzynę puszcza. Oszroniony reduktor - z tego co widać na zdjęciu jest dość wysoko zamontowany, mógł się zapowietrzyć. zamontuj go tak żeby był poniżej poziomu płynu w zbiorniczku wyrównawczym, zluzuj opaskę na przewodzie powrotnym cieczy chłodzącej z reduktora (pewnie będzie to ten zaszroniony na zdjęciu), odpali silnik i delikatnie zsuń przewód. Płyn powinien wypełnić parownik i zacząć wyciekać z króćca. Wtedy załóż przewód i zabezpiecz opaską. |
Autor: | blaszko [ 09 Gru 2014, 17:08 ] |
Temat postu: | Re: Nie można odpalić silnika. |
Dzieki wielkie. Jak wroce ktoregoś dnia wczesniej z pracy i bedzie jasno to sprawdze. Pozdrawiam |
Autor: | maciejkao [ 08 Sty 2015, 16:18 ] |
Temat postu: | Re: Nie można odpalić silnika. |
Jeśli końcówkę do pierwszego cylindra masz na samej górze kopułki, to przewody założone są dobrze. Pierwszy cylinder to ten od paska rozrządu, czwarty ten przy kole zamachowym. Silnik kręci się, patrząc od przodu samochodu, w dół. Kolejność zapłonów dla tego silnika go 1-3-4-2. Jeśli przy zakładaniu tarczki sprzęgiełka wałka aparatu pomyliłbyś je i założył o 180 stopni odwrócone, to przewody też trzeba wtedy pozamieniać, wtedy końcówka do pierwszego cylindra na kopułce jest na samym dole, a kolejność zapłonów oraz kierunek obracania się silnika nie zmienia się. I już. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |