No wiec ja to robie tak;
1. Odpinamy glowna wtyczke od ECU , przecskamy ja pzez sciane grodziowa i kladziemy na silniku ;p Odpinamy kwadatowa wtyczke w okolicach aku i tez kladziemy ja na silniku
Odpinamy tez linke gazu, oraz luzujemy srube nr 13 na tym palaku od zmiany biegow, odlaczajac go
Odkrecamy tez dwie duze sruby na ktorych trzyma sie pompa od sprzegla <nr 19> i pompe odkladamy na bok ;p
2. Luzujemy glowne sruby od polosi, luzujemy sruby kol , podnosimy auto z przidu
Zdejmujemy kola, odkrecamy sruby polosi <32mm albo 30, nie pamietam
>. Odkrecamy 3 sruby na dole od koncowek wachacza , wyciagamy koncowke z samego wachacza i tym samym przegub zewnetrzny z piasty
Wyrywamy polosie ze skrzyni biegow
3. Jezeli o czyms nie zpaomnialem, to silnik ze skrzynia biegow nie laczy sie w zaden sposob z zadnym innym elementem poza poduskami i lapami silnika do budy
Jezeli jeszcze cos zostalo, to trzeba to odlaczyc
4. Podiweszamy na czyms silnik, luzujemy kolejno wszystkie lapy i poduszki
Ja osobiscie zaczynam od lapy srodkowej (wyciagam srube siedzaca wzdluz poduszki), pozniej ktoras z bocznych. Osobiscie wykrecam sruby laczace lape z sama poduszka, w taki sposob, ze poduszki zostaja przy budzie, a lapy przy silniku/skrzyni
5. Opuszczamy silnik ze skrzynia na glebe ;d
6. Podnosimy samochod na tyle wysoko, zeby mozna bylo silnik wyciagnac dolem ;p
7. Wyciagamy silniik ;p
8. Opuszczamy auto ;p
. Wskakujemy do pustej komory i prosimy sasiada zeby zrobil nam w niej zdjecie pamietakowe ;d