zaczytałem tak się o tym wywalaniu EGR i właściwie sprawdziłem wiele wątków na ten temat w różnych zakątkach internetu a nadal nie nie jestem do końca pewien i chcę zapytać odnośnie dwóch rzeczy. mianowicie:
1. czy przez ten zawór EGR przechodzą kanały z cieczą chłodząca?
a) jeśli tak, to czy obejdzie się bez spuszczania płynu?
b) jeśli są te kanały to można tak po prostu je olać przy zaślepianiu, bo mam wrażenie, że jeśli one chłodzą EGR to nie mają większego wpływu na chłodzenie silnika
c) jak nie ma kanałów to nie mam pytań
2. kto z was ma to zaślepione?
obmyśliłem jeden sposób z zaślepieniem używając tego zaworu, zabić gwoźdźmi ten zawór żeby się nie ruszał, założyć i wszystko. tylko że szkoda mi mojego zaworu tak bezcześcić, chyba, że dorwę zepsuty ze szrotu za paczkę fajek
albo dociąć blachę, tylko wtedy te rozwiązanie z ewentualnymi kanałami chłodzącymi jest intrygujące
dziękuję z góry i czekam na rady