Zmień rozmiar czcionki


Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 5 posty(ów) ]
Autor Wiadomość
 Temat postu: Silniczek krokowy, a LPG II gen.
PostWysłany: 29 Mar 2011, 21:07 

Rejestracja: 10 Lis 2010, 22:59
Posty: 409
Miejscowość: Bieszczady
Czy silniczek krokowy działa przy gazie?? LPG II gen?? Mam problem, że Nesia nie chce mi chodzić na benie. Nie trzyma niskich obrotów, nie chce się wkręcić na wyższe. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Paliwo nie wraca przez powrót, ale nie mogę odkręcić regulatora ciśnienia, żeby sprawdzić, czy puszcza w ogóle benzynkę. Jakieś rady??

_________________
Zielono ruda :P Nesia. 1,5l, 8v z wtryskiem podtlenku LPG 2 gen.
Przebieg 280k i wciąż rośnie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Silniczek krokowy, a LPG II gen.
PostWysłany: 29 Mar 2011, 23:53 

Rejestracja: 20 Lut 2011, 23:28
Posty: 12
Miejscowość: Koło tunela
Filtr paliwa wymieniany? Kiedy? Zostaw ten regulator w spokoju, nie zabieraj się do tego od tyłu. Odłącz wężyk paliwowy z lewej strony listwy i zobacz czy masz tam ciśnienie paliwa. Paliwo nie wraca przez regulator bo pewnie nie ma ciśnienia w listwie.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Silniczek krokowy, a LPG II gen.
PostWysłany: 30 Mar 2011, 05:53 

Rejestracja: 10 Lis 2010, 22:59
Posty: 409
Miejscowość: Bieszczady
Filtr wymieniany jakoś może z 2 miechy temu. Pompa podaje paliwo i wyłącza się. Ciśnienie sprawdzę. Ostatnio jeszcze na wolnych chodziło, ale od 2 - 3 dni coraz gorzej jest.

_________________
Zielono ruda :P Nesia. 1,5l, 8v z wtryskiem podtlenku LPG 2 gen.
Przebieg 280k i wciąż rośnie :)


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Silniczek krokowy, a LPG II gen.
PostWysłany: 30 Mar 2011, 08:28 
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lis 2010, 12:32
Posty: 6214
Miejscowość: Włocławek
Samochód:: Civic EJ6 D15Z8/Z6 VTEC
pompa może za niskie cisnienie podaje. sprawdzałes jaki ma wydatek? odłącz przewód zasilający i koniec jego włóż do jakiegoś naczynia., przy głowicy,w okolicy aparatu zapłonowego z wiązki wystaje jest czerwony kabelek. podłącz go pod + akumulatora i pompa będzie pompowala paliwo. przez 15 sekund powinna okolo 0,25 litra napompować

_________________
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage



Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędza na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Silniczek krokowy, a LPG II gen.
PostWysłany: 01 Kwi 2011, 07:51 

Rejestracja: 10 Lis 2010, 22:59
Posty: 409
Miejscowość: Bieszczady
Ok. Sprawdzę:)

_________________
Zielono ruda :P Nesia. 1,5l, 8v z wtryskiem podtlenku LPG 2 gen.
Przebieg 280k i wciąż rośnie :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Wyślij nowy tematWyślij odpowiedź Strona 1 z 1   [ 5 posty(ów) ]


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

projekty kuchni warszawa szafy stolarz