Tutaj link do Aukcji z zdjeciami:
http://otomoto.pl/daewoo-nexia-c20xe-C15186893.htmlMam na sprzedaż moję oczko..jest nim Daewoo nexia.
AUTO W 100% BEZWYPADKOWE. CAŁKOWICIE NIE PRZYPOMINAJĄCEGO SERYJNEGO.
SILNIK C20XE.NOWE ELEMENTY-REGENERACJA:MOC:???
Teraz troszkę o autku.
Autko jest w rodzinie od 1998 roku,w moim posiadaniu o 4 lat.
Początkowo siedziało tam 1500 8v 75koni.
Dopalałem silnik ok 3 lata,gdy przyszedł czas na większe zmiany.
Początkowo zmieniłem zawieszenie na H&R+bilstein,renowacji poddałem również wszystkie pierdoły które tylko można było zrobić,gumy,łączniki,swożnie.
Za komplet zawieszenia (nowe)zapłaciłem 2700zł.
Później przeszedł czas na zmiane barwy auta z granatowego na:
czarna perła z czerwonymi drobinkami.
do tego zakonserwowane podwozie.
Koszt tej operacji 6200zł(teraz juz wiem że przepłaciłem).
KULTOWY ELEKTRONICZNY LICZNIK DIGITAL!
FOTELE KUBEŁKOWE RÓWNIEŻ Z KADETA(OD KIEROWCY LEKKO PRZETARTE)
ORAZ 4 GŁOŚNIKI PIONEER.
. UKŁAD WYDECHOWY CAŁKOWICIE WYKONANY Z RURY KWASOWEJ 2.5' ŚRODKOWY "VEGA" KOŃCOWY PRZELOT"APEXI".ALUFELGI 17'.OPONY 205/40.
Kolejne mody objeły hamulce (astra gsi 256mm)i silnik.
Silnik to nieszczęsne C20xe.
Zakupiłem komplet na swap króry mnie wyniosł ok 1500zł
Jako że należy to został przeprowadzony remont.
elementy silnika zostały pomalowane i poskładane na nowych częściach.
wymienione zostały:
pierścienie
panewki główne i korbowodowe
totalnie wszystkie uszczelki
głowica została poddana obróbce i portingowi
zostały zamontowane mocniejsze sprężynki i tależyki
nówka sprzęgło.
To wszystko zostało zeswapowane i.....popełniłem błąd.
Nie wymieniłem jednaj rzeczy w silniku.
POMPY OLEJU a z zachwytu nie podłączyłem kontrolki oleju...niestety motor zaczął się zacierać.
Po załamaniu się stwierdziłem że odaam auto do firmy która ponownie spierdzieliła mi silnik bo
copy nie wymieniły panewek które się już zaciągały.
Po przeżyciu traumy oddałem do znajomego mi warsztatu (nie za taniego ale pewnoego).
Pragnąc już jeżdżacego auta zdecydowałem wspólnie z mechanikiem o poważnej naprawie silnika.
Zostały wymienione:
ponownie wszystkie uszczelki (motor został rozebrany na śróbki).
ponownie pierścienie
NÓWKI KARTONÓWKI tłoki!
Zostały wymienione tuleje w bloku
Nowe oryginalne zawory sodowane,nowe gniazda zaworowe
Szlif wały i pasowanie panewek
nowa pompa oleju
nówki popychacze
nowy akumulator
łączniki samco
kwasowy dolot
i kupa innych pierdół na które poszło blisko 8k zł
Więc ogólnie miałbym nowe auto ale co się nie robiło dla 150koni haha
Musiałam teraz kupc bardziej rodzinny samochod .
Nexia teraz jest w 100% sprawna i wyremontowana ale nie stać mnie na opłacanie dwóch aut,więc nexia stoi i czeka na nowego właściciela.
NA TYLNICH NADKOLACH WYSTĘPUJE NIEWIELKA KOROZJA.
Cena spadła ponieważ wpadłem w dziurę lewe koło do delikatnego prostowania oraz opona do wymiany i szyba z przodu bo jest kreska z tąd tez cena spada do 4.800!! Auto jak narazie jest na stalowkach z przod