Co rozumiesz przez same lampy ? bez zapłonników do xenonów i żarówek ?
Soczewki i Ringi są integralną częścią lamp.
Bez zapłonników do ringów nie będą Ci świecić ringi.
Soczewki są wyciągnięte z rozbitych lamp od mercedesa, a co za tym idzie zastosowane żarniki xenonowe są typu D2S.
Standardowo w Nexii masz H4 więc jeśli masz hid'y H4 nie będą Ci one pasować do tych lamp.
Nie ukrywam, że zależy mi na sprzedaniu tych lamp aby odzyskać choć część włożonych w nie pieniędzy.
Otwarty jestem na propozycje cenowe chodź zaznaczam, że ta cena w porównaniu do poniesionych przeze mnie kosztów jest już bardzo niska:
zestaw Hid 199 zł
2 zapłonniki do ringów 70zł
2 ringi CCFL 60zł
soczewki wraz z całym osprzętem i nakładkami 180zł
polerowanie lamp 200 zł
lampy od nexii 200 zł
wychodzi około 900 zł bez robocizny (przerobienie odbłyśnika - dostosowanie go do montażu soczewki, przerobienie obudowy lampy tak aby się zmieściła soczewka i jeszcze miała miejsce na regulacje, montaż wszystkiego, dostosowanie elektryki lampy tak aby po włączeniu świateł drogowych nadal było podawane napięcie na żarnik i jednocześnie na elektromagnes podnoszący przesłonę żarnika, standardowo w żarówkach h4 przełączając z mijania na drogowe zasilane jest tylko włókno drogowych) Wszystko działa jak w seryjnych lampach - możemy jechać na samych ringach i mrugnąć drogowymi itp.
Światła można regulować tak jak standardowe w 2 poziomach. Bi xenony mają system tak zwanego doświetlania pobocza, technicznie wygląda to tak:
każdy bi xenon ma przesłonę o takim kształcie:
Prawidłowa regulacja lamp polega na tym aby wewnętrzne części przesłon ustawić na tej samej wysokości co wygląda tak:
Dzieki temu nie oślepiamy nikogo kto jedzie z naprzeciwka i mamy bardzo dobrze doświetloną prawą stronę jezdni/pobocza.
Niestety mam zablokowana możliwość wysyłania wiadomości prywatnych (chyba jestem zbytnim świeżakiem na tym forum). Dlatego proszę wszytskich przesyłających mi wiadomości prywatne o kontakt na maila:
azborowski@wi.ps.plSprzedane