Witam
Chciałbym się pochwalić swoim autkiem. Nexia z 1996 roku kupiona w salonie przez mojego tatę. Mam ją od 6 lat. Przebieg 244 tyś km i wciąż rośnie

Zapraszam do komentowania

SILNIK: seryjny 1.5 SOHC + LPG
- tłumik końcowy Ulter
- brak katalizatora (wstawiona atrapa)
- zaślepiony EGR (i tak nie działał)
HAMULCE:
- przód tarcze 256 mm + klocki ferodo
- tarczobębny Astra GSi
ZAWIESZENIE: sprężyny z Kadetta GSi - amory seria
KOŁA:
- zima: alu 15' ET 42 z oponami Sava / Bridgestone w rozmiarze 195/50
- lato: alu 15' ET 42 z oponami Uniroyal Rainsport 2 w rozmiarze 195/50
STYL:
- siatka w grillu
- wybielone kierunki przód ze srebrnymi żarówkami
- boczne kierunki od astry G ze srebrnymi żarówkami
- przednie lampy z żarówkami osram night breaker h4 + światła LED dzienne w miejsce halogenów
- tylne kieruki też wybielone
- dokładka pod przedni zderzak od Laguny
- kompletna blacharka (usunięcie rdzy + zakonserwowane progi barankiem + reperaturki tył)
- przy okazji lakierowania całego auta zdjęto listwy i oznaczenia modelu
- spojler na klapie ze światłem stopu
- szyberdach z niemieckiej Nexii Sportive - uchyla się a potem wyjeżdża na dach
- przyciemnione szyby
- słupki oklejone czarną folią
WNĘTRZE:
- wymienione mieszki od biegów i ręcznego
- okleina "drewniana" na desce rozdzielczej

- podłokietnik między przednimi fotelami
- kierownica z Astry GSi
- podświetlenie wnętrza, schowka i bagażnika białymi taśmami LED
- podgrzewane lusterka asferyczne
AUDIO:
- radio JVC
- głosniki przód JBL
- głośniki tył JBL
- w bagażniku tuba MAC Audio ze wzmacniaczem MAC Audio Mac Cyclone
fotki:



Pozdrawiam i zapraszam do komentowania
